Cute Light Pink Flying Butterfly

Translate

28 Ağustos 2017 Pazartesi

KÜS ÇİÇEKLERİ [ YENİ HİKAYE ]

Sevgili Düş Sakinleri,

Uzun zaman sonra yazmaya başladığım hikayemi sizlere taktim etmek istiyorum. Yeni hikayemi yine Wattpad hesabımda paylaşacağım. Uzun zamandır yeni bir hikaye yazmadığım için oldukça endişeliyim.
Korkuyorum çünkü o kadar zaman geçmesine rağmen eskiden yaptığım bazı hataları yapmaktan korkuyorum. Gerçek anlamda bir hikaye yayımlamayalı neredeyse iki yıl oldu ve bu iki yıl boyunca hep yazıp yazıp sildim. Yeni hikayemden olağanüstü bir beklentim yok aslını isterseniz. Yalnızca artık yazıp silmek yerine içimden geldiği gibi yazıp sizlerle paylaşmak istedim. Çünkü değerli okuyucularımın yorumları bana daima ilham verdi ve bu beni daha fazla yazmaya yönlendirdi. Sizsiz yazamayacağımı ve ne olursa olsun yazmaya devam etmem gerektiğini düşündüm ve işte karşınızdayım. 

Umarım yeni hikayemi beğenerek okursunuz. Yorumlarınızı ve görüşlerinizi bekliyorum dostlarım.

Keyifli okumalar.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder