Cute Light Pink Flying Butterfly

Translate

24 Mart 2017 Cuma

Çürük Elmalar

Büyük bir elma çuvalım var. İçinde de çeşitli elmalar. Bu elmaları ben biriktiriyorum, biriktiriyorum biriktiriyorum...
Kimisini dalından taze taze koparıp koyuyorum çuvala. Kimisini yerde görüyorum öylece alıyorum. Kimisi taptaze ve leziz bir görüntüye sahip kimisi de çürümüş, kokmuş, çirkin...
Umursamadan dolduruyorum çuvalıma.
Atamıyorum çürükleri "Bir şey olmaz." diyorum. Ne olacak, zararı yok diye geçiriyorum içimden.
Dolduruyorum, dolduruyorum. Sonra bir an geliyor ki artık dolmuşum! Yani çuvalım dolmuş. Artık çuvala koyacak bir elmalık yer bile kalmamış. Bağlıyorum ağzını koyuyorum bir kenara. Sonra diyorum sonra... Erteleme sanatı.
Bir zaman sonra çuvala ihtiyaç duyuyorum. Çürük elmalar kokmaya başlıyor. Canımı sıkıyor beni daraltıyor. Artık o çuval boşaltılmalı diyorum.
Ama nasıl?
Çuvalı altından tutup sallaya sallaya boşaltmak istiyorum önce. Çuvalın ağzı öyle sıkı bir düğüm olmuş ki açılmıyor. İstesem de açamıyorum. Tutup sallıyorum dökülsün diye içindekiler dökülmüyor. Öyle dolu ki öyle sıkı ki ağzı. Sanırsın çıkmak istemiyor. Tek tek içinden çıkarıp koymak gerekiyor belli ki. Ama yapamıyorum çünkü ya ilk çektiğim çürük olursa ve senin elmaların kötü deyip giderlerse. Aksini düşünelim ya ilk çıkardığım elma güzelse ve bu güzelmiş bunu alıp gidiyorum derler de benim çuvalın altındaki yerden alınma elmalarım elimde kalırsa.
Ben istiyorum ki hepsi elimden çıksın ben de rahatlayayım. Ama öyle olmuyor işte.
Ne yapsan suç ne yapsan sonu kötü.
Bu hikayenin iyi sonu yok zaten.
Ya ben güzel olan elmaları da çürütüp kalbimi iyice karartacağım ki leş kokusu şimdiden burnuma geldi.
Ya elmaları tek tek boşaltacağım isteyen çürüğü isteyen de tazeleri alacak. Ki ben çürüğü alanları çok seveceğim çünkü kim ister ki benim o elmalarımı. Ama o alacak ve gülümseyecek. Bilirim. Tazeyi alıp bana bu yeter deyip gideni sileceğim. Bir daha da ne alış veriş yaparım ne de komşuluk. Ya da atacağım çuvalı tüm elmalarla birlikte. Delirtecekler çünkü beni ben de tüm malımı yakacağım.
Belki bir oh, derim.
Yeni çuval almam gerekir belki ama çuvalın o çürük kokusundan kurtulduğum için belki sevinirim.
Gönül isterdi ki elmalarımla herkes tek tek ilgilensin. Ama öyle bir şey olmayacak.
İnsanoğlu öyle bir şey yapmayacak.
Ben o çuvala bir elma daha koyamadan ölüp gidersem.
İnsanoğlu ne rahatlayacak ne farkına varacak.



/Çuvaldan bile dert yanan kalbi çürük insanoğlu.

2 yorum:

  1. Elmaları seçerken çürüğünü atmayız çuvalımıza. Bile isteyen kıyamayız diğerlerine. Ama gözden kaçan ya da bundan bir şey olmaz canım dediklerimizi var ya! Onlar kirletir ağızımızın tadını. Onlardan çürüklerden kurtulmak şart. Şu çuval bize emanet.
    ( çürüyen kısmını kesip yiyebilirsin ziyan olmasın)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kimisini kesip yedim, kimisini atıverdim. Teşekkür ederim taze elma ~

      Sil