Cute Light Pink Flying Butterfly

Translate

21 Nisan 2016 Perşembe

Hayallerimdeki Aşk

Hayallerime girdin dün gece. Garip bunu rahatlıkla anlatmam çünkü başımı yastığa ne zaman koysam geliyorsun zaten. Anlatmak utanç verici fakat yazarken sıkılıyorum. Çünkü alıştım bu duruma. Tekrarlamak yorucu.
Geldin. Neden geldin, diye sordum sana.

"Gelmemi istemiyor musun?"
"Buradayım işte."
"Gideyim mi?"
Geldin ama bu sen, sen değilsin ki, dedim.
"Neden?"
Sen değilsin çünkü gerçek sen bu kadar çok konuşmaz, sorgulamaz. Tamam der ve gider. Madem istemiyorsun giderim, derdin sen sen olsan.
"Ama benim gerçek ben olmamı değil, hayallerindeki ben olmamı istiyorsun."
Hayallerimdeki sen çok güzel ama gerçek sen beni daha mutlu ediyor. Acımasızca biliyorum ama gerçek seni sevmiyorum. İstediğim şey sadece hayallerimdeki sen.
"Biliyorum."
Ama benim bildiğim daha çok şey var. Seni sevmiyorum. Ama seni yanımda istiyorum. Bu çok acımasızca biliyorum, özür dilerim ama gerçekler bunlar. Sense beni delicesine seviyorsun. Fakat benden uzaklaşmaya çalışıyorsun. Hep gidiyorsun. Acımasız olmaktan daha kötü bir şey varsa o da aptallık. Aptalın tekisin. Severken neden gider ki biri?
"Çünkü sevdiği onu sevmiyordur."
Ama sevebilirim. Seni istediğime göre seviyor da olabilirim. Sadece seni sevmek istemiyorum.
"Sen sadece kendini sevebilirsin. Sevgimi kullanmaya çalışıyorsun."
Gitmeni istemiyorum.
"Ama gideceğim."
O halde git! Madem gideceksin hayallerimden, rüyalarımdan, düşlerimden, hatıralarımdan da git! O HALDE GİT!
"Bunu yapmam."
Ama neden?
"Çünkü böylesi sana acı verir."
"Anlamıyorsun değil mi? Ben seni seviyorken sen acımasızca beni sevmediğini söylüyorsun. Bu yaptığın ne kadar can yakıyor tahmin edebiliyor musun? Hayallerinden asla gitmeyeceğim. Beni sevene kadar gitmeyeceğim."
Sen gerçek bile değilsin.
"Ama gerçekten sevdim."
Bunları duymamı istediğin için böyle söylüyorsun. Alçağın tekisin. Gerçek sen asla ne düşündüğünü söylemez ki! O beyin kıvrımlarının içinde neler geçiyor kim bilir. Ama asla dile getirmez.
"Anlamıyorsun."
Anlıyorum. Şimdi defol git. Seni sevmeyeceğim. Bunu yapmayacağım.
"Sevme sorun değil. Ama ben senin hep yanı başında olacağım."

Kendimi ruh hastası gibi hissetmeme sebep oluyorsun. Senden nefret ediyorum. Bunun için gerçekten özür dilerim ama seni sevemem. Sana başka bir şans vermek istemiyorum. Hayallerimdeki sen gerçekten güzelsin ama o kadar. Seni beynimin içindeki adama çeviremem. Senden bunu isteyemem. Git. Lütfen git. Nereye olursa olsun.

Ben gidemiyorum. Yapamıyorum. Bencillik bu biliyorum ama yapamam. Git.

Başımı yastığa koyduğumda aklıma gelen ilk kişi olmaman için, daha ne kadar acı çekebilirim bilmiyorum. Bu yüzden beni seviyorsan git.



























/ R*** S***** filminden ilham alınarak yazılmıştır.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder