Cute Light Pink Flying Butterfly

Translate

28 Şubat 2016 Pazar

Yağmurla Gelen Mutluluk | Kitap Yorumu |

Arkadaşlar bu kitap bir harika! Harika! Gerçekten denilebilecek bir şey yok, kuşkusuz hayatımın en güzel kitaplarından biri.

Amber L. Johnson'ın yazdığı bu kitabı herkese öneriyorum. Herkes bu hikayeyi okumalı, herkes bilmeli. Gerçekten benim için çok anlamlı bir kitap oldu, sizin için de öyle olacağına eminim.

Kitabın çok anlamlı bir konusu var. Colton özel bir çocuk, gerçekten çok özel bir çocuk. O otizmli. Lilly ise kendini "sıradan ergen"lerden birisi olarak tanımlayan bir kız. Birbirlerini küçüklükten beri tanıyan bu iki genç yıllar sonra tekrar karşılaşırlar. Lilly, Colton'ın bu durumu ile yüzleşmeye karar verir ve Colton'u kazanmaya çalışır.

Öyle tatlı, öyle anlamlı bir hikayesi var ki gerçekten sizi büyülüyor ve olayın içerisine sürüklüyor. Lilly gerçekten okuduğum en cesur karakterlerden birisi. Kıza resmen bayıldım! O kadar çok sevdim ki, oturup bir kahve içmek istiyorum resmen!

Colton için yaptıklarını kimse yapmaz bence, kimse bu kadar sabırlı davranmaz. Bu bana göre çok cesurca. Çünkü anlayacağınız üzere Colton trip atıp, naz yapabileceğiniz çocuklardan değil. İmaları bile anlamıyor. Onun için her şey net ve dürüstçe olmalı.

Ayrıca ikisinin arasındaki kimyayı da çok sevdim. Colton'ın dürüstlüğü, ikisi arasında geçen diyaloglar harikaydı.

Kitaba ba-yıl-dım! Herkes okusun! Şiddetle öneriyorum. Bu çifti ben çok sevdim. Sizde seversiniz umarım. Lütfen okuyun ve benimle paylaşın! Hoşça kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder