Cute Light Pink Flying Butterfly

Translate

6 Ocak 2016 Çarşamba

ELEANOR VE PARK | Kitap Yorumu |


Merhaba! Bugün sizlere Eleanor ve Park kitabının yorumu ile geldim!
Aslına bakarsanız bu kitabı günler öncesinde okudum ve bitirdim. Ama yorumunu girmemişim çünkü girdim sanıyormuşum. Bugün bir baktım ortada kitabın yorumu falan yok. Ben bunu nasıl yaparım, dedim ve hemen yanınıza geldim. -Yorumlamayı unutmuşum.-

Çünkü bu kitap bir başka...

Tamam belki ilginizi çekmeyebilir. Yeni çıkan kitaplar genellikle benim de ilgimi çekmiyordu fakat bu kitap kesinlikle ön yargılarımı yıktı ve beni alt üst edip sona erdi!

Kısaca konusuna değinmek gerekirse eğer:

Eleanor tuhaf görünümlü, oldukça iri ve kıvırcık kızıl saçlı bir kızdır. Okulda yeni olan her öğrenci gibi o da dikkatleri üzerine çeker ve ilk izlenimi beklenildiği üzere pek de iyi değildir. Fakat Eleanor aldırmamaya çalışır.

Park ise Asyalı - Koreli- olup naif ve oldukça iyi görünümlü biridir. Eleanor'u ilk gördüğünde o da kızdan rahatsız olur. Kız çok tuhaf görünür gözüne çünkü. Kollarına eşarplar bağlamış, saçlarına boncuklar takmış bir kızın onun gibi herkes tuhaf olduğunu düşünür.

Kısaca böyle başlıyor kitap. Spoi vermek istemediğim için gelişmelere değinmek istemiyorum.

Ama kitap gerçekten büyüleyiciydi!

Bu kadar naif bu kadar anlamlı bir şey görmedim ben! O kadar hoş betimlenmiş ki olaylar gerçekten anlatıma ayrı konusuna ayrı bayıldım.

Sevgili Rainbow teyze. Bu kitap için size ne kadar teşekkür etsem az. Çünkü bu kitap bir harika! Bana göre esas büyük insanlar okumalı bu kitabı! Çünkü kitaptaki anlamlı ve naif olan bu aşk büyüklere de bir şeyler kanıtlayabilir!

Bu inanılmaz kitap için başka ne söylenebilir gerçekten bilmiyorum. Kitapta geçen diyaloglar gerçekten inanılmazdı. Oldukça keyifli  ve çok anlamlıydı. Gerçekten çok çok çok hoştu! Hatta renkli bantlarla işaretledim ve arada bakıp gülümsüyorum. Gerçekten beni gülümsetiyor ve duygulandırıyor!



Sanırım ikinci kere okuyacağım bir kitap. Hatta üçüncü kere... Belki de defalarca!

Bu kitap benden tam puan aldı. Herkese de bu kitabı öneriyorum. Okuyanları da yoruma beklerim. Ayrıca Rainbow teyzenin de diğer kitaplarının çevrilmesini sabırsızlıkla bekliyorum. Hepsini okumak istiyorum.

Umarım çevrilir. Okuduğunuz için teşekkür ederim. Hangi kitapları okuduğumu ve okuyacağımı merak ediyorsanız instagram adresime de beklerim.

Kendinize iyi bakın bir sonraki kitap yorumunda görüşmek üzere!




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder