Cute Light Pink Flying Butterfly

Translate

24 Aralık 2015 Perşembe

Sizi Mutluluk Denizinde Yüzdürecek Eğlenceli Şeyler | Kitap Yorumu |


Bu kitap aslında pek de öyle okumalık bir kitap değil. Daha çok bakmalık bir kitap. Kitabımızın adı başlıkta gördüğünüz gibi fazlasıyla uzun! Fakat içerisinde başlıktaki kelime sayısı kadar bile kelime yok diyebilirim! 

Bu kitabı aldığıma pişman değilim fakat kitabın fazlasıyla "Ay biz bir kitap yapalım da, fiyatını pahalı yapalım da, herkes alsın da, beş dakikada bitirsin de, sonra instagramda resmini paylaşsın da biraz havamızı bulalım" diyerek çıkarılmış bir kitap olduğunu düşünüyorum.

Aslında kitabı sevdim fakat bana bir yararı olmadı. Düşüncelerime yeni bir boyutta katmadı. Öyle çok da mutlu falan olmadım. -Mutlu olsan bile verdiğin paraya acımaya başladıktan sonra o mutluluk falan kalmıyor-

Yine de oldukça sevimli bir kitap. İçerisinde sevimli çıkartmalar ve birçok slogan var. Eğlenceli, sevimli şeylerden hoşlanıyorsanız. Çıkartmalardan keyif alıyorsanız. Böyle tam bir kitap istemiyorum, keyifli, eğlenceli bir şeyler olsun içinde diyorsanız almanızı öneririm.

Fakat yazın alın. Boş zamanınızda güzel vakit geçirebilirsiniz.

Kitabın anlattığı bir şey yok dediğim gibi, sanırım 10 maddede mutlu olma yollarını paylaşıyor bizimle Mr.Wonderful.



Eminim o da çok mutludur ve bu dediklerini fazlasıyla yapıyordur(!)

Ben kitabı depresyondayken sipariş ettim bu nedenle fazla objektif bakamıyorum duruma.
Ama hoş bir kitap ve hediyeleşmek için bu kitabı da tercih edebilirsiniz.

Hem biliyorsunuz ki hediyeleşmek sünnet!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder