Cute Light Pink Flying Butterfly

Translate

24 Aralık 2015 Perşembe

MUCİZE | Kitap Yorumu |


İşte bekleyip bekleyip turşusunu kurduğum bu harika kitabın sonunda yorumunu yapıyorum!
Kitabımızın adı: Mucize. İngilizce olarak Wonder adı ile geçen ve inanılmaz sevimli olan bu kitabı sizlerle paylaşmaktan gurur duyuyorum.

Bir youtuber kullanıcısı sayesinde gördüğüm ve "Bu kitap hoş duruyor, okumalık gibi" dedikten sonra internetten sipariş yaparken "Bunu da alayım ben yeaaa..." diyerek aldığım bu kitaba kelimenin tam manası ile bayıldım! (Okumalık + Sevmelik kitapmış!)

R.J. Palacio adlı yazarımızın -ki ben ona annemiz demeyi tercih ediyorum- yazdığı bu tatlı kitap benden tam not aldı.

Kısaca konusunu açıklamak gerekirse eğer;

August adlı bir çocuğun yüzü doğuştan olarak diğerlerinden biraz farklıdır. Bebekliğinden itibaren bir sürü ameliyat geçirir ve doktorlar onu "Mucize" olarak tanımlar. Çünkü yaşamına devam edebilmesi bile bir nevi mucizedir. Harika bir anne, baba ve ablaya sahip olan August'un birde inanılmaz tatlı bir köpeği - onun adı da Papatya - vardır.

Her şey -tam olarak her şey değil- yolunda giderken annesi August'un artık yaşıtlarıyla birlikte okula gitmesi önerisinde bulunur ve bir sürü olaylar dizisi böylelikle başlamış olur.
Okulun ilk günü "yeni çocuk" olmak yeterince zordur ve August gibi bir çocuk için bu durum iki kat zor hale gelir.

Kitabın arkasında birisi şöyle bir yorum yapmış: " Auggie Pullman'a aşık olmamak imkansız." Ve bende bu yoruma katılıyorum çünkü sanırım ona aşık oldum!

İnanılmaz zeki, komik ve havalı bir çocuk August ve cidden YI-KI-LI-YOR!!! (Kitabı okuduktan sonra ne demek istediğimi anlayacaksınız.

Eğer ne okusam diye düşünüyorsanız. Ya öyle bir şey okuyayım ki hem ufkumu genişletsin hemde keyif alayım diyorsanız. Benim cidden kendimi iyi hissetmem lazım, diye aklınızdan geçiyorsa kesinlikle okuyun! Hepsini geçtim, bunları demiyorsanız bile okuyun. Tamam bence gidin hemen okuyun! Bence büyük küçük herkesin okuması gereken çok lezzetli ve keyifli bir kitap.

Palacio anne! Teşekkür ederim. August için teşekkür ederim ve geri kalan diğer her şey için de teşekkür ederim.

Bu kitabı okuyun, çocuklarınıza miras olarak bırakın, hediye edin ve en çok da bu kitabı sevin. Çünkü hak ediyor!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder