Cute Light Pink Flying Butterfly

Translate

29 Kasım 2015 Pazar

TRENDEKİ KIZ | Kitap Yorumu |

Merhaba! Uzun zamandır kitap yorumu yapmaya üşeniyordum. Okuduktan sonra ya paylaşmak istemediğim kitaplar oluyordu ya da yorum yapmaya değmeyecek kitaplar. Bazı kitaplardan sonra ise, herkes okuyup yorumunu yapıyor zaten ben okuyup yorum yapsam ne yapmasam ne diye düşünüyordum. Fakat ani bir kararla en son okuduğum kitapları güncellemeye karar verdim.

Ve ilk kitabımız: Trendeki Kız!



Öncelikle biraz konusundan bahsedeyim. Hayatında başarısız diyebileceğimiz bir kadın olan Rachel'in dışarıdan izlediği insanların hayatına bir anda girmesiyle hikayenin gizemli kısmı başlamış oluyor. Dışarıdan izlediği insanların yaşamına şahit olunca hiçbir şeyin hayal ettiği gibi olmadığını görüyor.

Trendeki Kız kitabı çok ünlendi ve ben ilk defa popüler bir kitabı okumak istedim. Kitabı ilginç bulduğum için değil de daha çok bakalım insanlar ne okuyormuş dediğim için aldım ve başladım.

Doğrusu ben kendime göre kitapları arar, bulurum ve okurum. Herkesin sevdiği kitapların o kadar da bana göre olduğunu düşünmüyorum. Ki böyle düşünmemekte ne kadar haklı olduğumu gördüm.

Trendeki Kız bu kadar çok okunduğu halde bana göre hiç de kitaba yapılan "Elinizden bırakamayacaksınız! Büyüleyici!" yorumlarını yapanlarla aynı fikirde değilim.

Başlarda Rachel'i kendime çok yakın gördüm fakat daha sonra kitabın akışı bambaşka boyutlara dönüştü. Polisiye bir kitap kadar heyecanlı değildi. Aşk kitabı olamayacak kadar da duygusuzdu. Psikoloji hiç değildi. Kısaca bu kitabı pek fazla beğenmedim.

İçerisinde hoşuma giden birkaç cümlenin dışında okumasam da olurdu dediğim bir kitap. Burada hep beğendiğim kitapların yorumunu yapıyordum fakat bu sefer böyle oldu.

Eğer kitabı okuma fırsatı bulursanız elbette okuyun fakat okumak için çaba harcamanıza gerek yok.
Paula Hwakins'den özür diliyorum fakat eserini beğenmediğimi söylemek istiyorum. Bizimle değilsin Hawkins!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder