Cute Light Pink Flying Butterfly

Translate

29 Kasım 2015 Pazar

POSTACI KAPIYI ÇALMAYACAK | Kitap Yorumu |



Bu sefer ki yorum yapacağım kitap: Postacı Kapıyı Çalmayacak!

Doğrusu bu kitabı uzun zamandır alıp okumak istiyordum fakat hep erteledim. Sürekli erteledim. Neden ertelediğim hakkında en ufak bir fikrim yok fakat bu zamana kadar okumak için bekledim. Okuduğumda ise iyi ki şimdi okuyorum, dedim.

Kitabın konusu; kısa süre önce ablasını kaybeden Laurel'in ablasına duyduğu yoğun özlem ve ablasından sonra dağılan ailesinin ardından yaşadığı olaylarla birlikte geçmişi ile yüzleşmesini konu alıyor. Laurel öğretmeninin verdiği bir ödevle ünlü olup intihar eden sevdiği tüm kişilere mektuplar yazmaya başlar. Yazdıkça geçmişi ile yüzleşir ve biz okuyucular sonlara doğru ablasının ölümü ile ilgili sadece Laurel'in bildiği bu sırra ortak olmuş oluruz.

Kitabın çok anlamlı bir hikayesi vardı bana göre. Fakat eğer daha önce okusaydım gerçekten çok etkilenirdim çünkü Laurel küçücük yaşına rağmen toplumun kabul edemeyeceği şeyler yaşamış bir çocuktur. Okurken benim içim sızlamışken küçücük bir çocuğun bunları kimseye anlatmayıp bu geçmişle yaşaması gerçekten benim çok zoruma gitti.

Eğer kitabı okursanız ne demek istediğimi anlardınız.

Diyorum ki; ben inanan biri olduğum halde ileride çocuklarımın başına bir şey gelecek diye korkarken tüm bu insanlar nasıl çocuklarına güvenip onları derin bir yalnızlığa ve bireysel çarpışmaları yaşayacakları bu ahlaksız dünyaya bu kadar rahat bırakıyorlar!

Kitap kalbimi titretti gerçekten. Bu kitabı sevdim! Okumanızı öneriyorum fakat belirtmek isterim ki sizi rahatsız edebilecek derecede Amerikalı ergenlerin popüler kültürdeki davranışlarını fazlasıyla okuyacaksınız. Başlarda beni rahatsız etti ve saçma buldum fakat sonra daha çok kitabın duygusuna verdim kendimi.

Ava Dellaira bu kitap için çok teşekkür ederim!
Okursanız yorumlaşalım! Hepinize keyifli okumalar!

Daha fazla yorum için;
İnstagram
Tumblr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder