Cute Light Pink Flying Butterfly

Translate

29 Kasım 2015 Pazar

KAFES | Kitap Yorumu |


Bu sefer ki kitabımızın adı; Kafes! Josh Malerman'ın yazdığı bu kitap çok büyük yankı uyandırdı!
Hatta yazarımız geçtiğimiz günlerde TÜYAP için İstanbul'a geldi! Elbette ben gidemedim - her zaman ki gibi- ama konu bu değil.

Kitabın konusu kısaca şöyle: İnsanlar dışarıda bir şeyler görüyorlar ve bunun ardında tabiri caizse deliriyorlar ve her biri çeşitli yollarla intihar ediyor. Gördüklerin şeyin ne olduğunu bilen kimse yok. Tek bildikleri bu şekilde hayatta kalamayacakları. Bu nedenle insanlar dış dünyaya kendilerini kapatmaya karar veriyorlar. Pencereler battaniyelerle ve alçılarla örtülüyor. Kapılar kapatılıyor ve eğer dışarı çıkmaları gerekirse bunu göz bağları ile yapıyorlar. Çünkü baktıkları an bu onların sonu olur.

Kitabın kurgusunu size söyle betimleyebilirim. Birisi yazı tahtasını tırnaklıyor ve o rahatsız edici cızırtılı ses...

İşte tam olarak böyle bir konuya sahip. Ben korkmadım ama görememek bakmamak beni deli etti. Daha çok ürperdim ve gerildim. İstemsizce arkama bakıp birisi var mı diye baktım, dermişim.

Yani kısaca kurgu oldukça farklı ve ilgi çekiciydi. Aslında ben pek fazla bu türde kitap okumadım. Bu nedenle bana göre farklı geldi. Beğenmemin en büyük nedeni bu da olabilir. Fakat nedeni ne olursa olsun beğendim.

Gerilimi seviyorsanız, tüyler ürpertici bir kitap okumaya niyetiniz varsa, dünya böyle olsaydı ben ne yapardım deyip kendinizi çileden çileye sokmak istiyorsanız okuyun!

Kitap oldukça sürükleyici ve ilginç. Bence okuyun yani, farklı bir hava vat kitapta çünkü.

Okusanız konuşuruz! Hadi okuyup gelin!

Hızlı yorumlar için;


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder