Cute Light Pink Flying Butterfly

Translate

18 Ağustos 2015 Salı

Gözlerinin Rengini Bilmediğim Adama



























                                                                                   



                                       




Hayatımda tadabileceğim en güzel duygu olmasa da ilk duyguydu belki de sevilmek. 
Gözlerinin rengini bilmediğim adam tarafından sevilmek ise sevgilerin en aşağılayıcısıydı.
Fakat gözlerimin içine bakmadan ve elimi tutmadan sevebilen biri için yaşamak belki de en güzeliydi. Sevgiyi iliklerine kadar hissedebilmek en kusursuz olandı belki de. Ve sevgini onun iliklerine kadar hissettirebilme arzusu en kıymetlisiydi.

Karşılıksız bir sevgi havuzunda asla yüzmedim. Olmayanı da sevmedim. Sevmenin bir lüks olduğunu bilerek nefes aldım. 
Güneşin sırf ben seviyorum diye bu kadar güzel parladığını biliyordum. Nefes alırken onun için yaşadığımın da farkındaydım elbette. 
Şarkıların onun sayesinde anlamlı olduğunu da biliyordum. Aptal değildim fakat aptal aşığı oynamak hoşuma gidiyordu.
Sevdiği şeyleri sevmek de beni ona ait hissettiriyordu. 

Görmüyordum, duymuyordum ama seviyordum.

Sevme duygusu beni korkunç bir şekilde kendine esir almıştı. Bunun bir büyü olduğunu düşünemedim. Yumuşak duvarları olan bu hapishanede hapis kalmak beni güvende hissettiriyordu.
Bunun bir lütuf olduğunun farkındaydım fakat böyle düşünmek istemedim.
Şükretmedim onun yerine daha fazlasını istedim. Kalbinin benim olması yetmedi bana sanırım.
Nefesini avucumun arasına almak istedim. Kokusunu saçlarıma hapsetmek istedim. Yani bilmiyorum daha somut bir şeyler istedim sanırım.

İltifatları beni mutlu etmedi. Bana, mutluluk hissinin bu duygu için ne kadar aciz bir tanımlama olduğunu gösterdi. 
Bu his uçmaktan daha güzel miydi bilmiyorum. Gerçekçiydim, daha önce de hiç uçmamıştım bu yüzden bilmiyordum.
Fakat duyduklarım sarhoş olmama yetmişti. Sarhoş olmak için günaha girmeye gerek yoktu. Utandığın için gözlerinin rengini bilmediğin adamın sözlerine kulak vermem yeterliydi.

Gözlerinin rengini bilmediğim bu adamın dudaklarından, gözlerinin rengini duymak ise en komiği idi. Gerçek olup olmadığını kontrol etmek için  gözlerine bakmaya cür'et edememek ise sevmenin en masum hali idi.

Mükemmel bir kadın olduğumu söyledi. Yalandı ama hoşuma gitti.

Dünyanın ne kadar kötü bir yer olduğunun farkında değildim. Seviyordum, seviliyordum. Bu benim için yaşamaya yeterdi. 
Orada gözlerinin rengini bilmediğim bir adam vardı. Var olduğu gerçeği yaşamam için yeterli bir sebepti. 
Ona teşekkür edeceğim çok şarkı vardı. Ona teşekkür edeceğim çok kitap vardı. O zamana kadar bu kadar "çok" olduğunu fark etmemiştim bile.

Gerçek olmayan her şey hoşuma giderdi. Hayal gücümü de doruklarda yaşardım. Sanırım bu yüzden gittiğini de çok geç anladım. Kalbinde bana yer yoktu. Kabul etmesi ise en zor olanıydı.

Sevgiyi suçlamak kolay geldi. Aşkın koca bir yalan olduğunu söylemek daha az canımı acıtacaktı.
Sevildiğim kısa süre boyunca gerçekliğine inandığım sevgi benim için sadece çöp yığınıydı.
Çünkü beni seven adam beni kandırmıyordu. Beni gerçekten seviyordu. Bu durumda sadece kendime kızmalıydım. Berbat bir adam olduğu halde onun beni sevmesine izin vermiştim ve bundan faydalanmıştım.

Sevgiye açtım o ise benden daha fazla sevmeye açtı.

Giderken bağırmaya hakkım yoktu bu yüzden güldüm. Bu canını yakmaya yetti. Diyecek pek bir şeyim yoktu yine de susmayı tercih etmedim. 
Söylemediğim bir şey vardı elbette. Söylemek istemediklerimin yanında bunu haykırmak istiyordum.

Beni sevdiğin için teşekkür ederim. Yalandı ama hoşuma gitti.


2 yorum:

  1. Bana kendimi hatırlattın. Görmüyordum, duymuyordum ama... Ben severken sevmenin bir lütuf olduğunu bilmiyordum çok sonra içimdeki sevginin kaynağı geçince anladım sevmenin bir lütuf olduğunu. Ne kadar şanslısın ki sen bunun farkındaymışsın. Gerçekten seni anladığımı hissettim. Sevdiğin sürece anlayabilirmişim gibi geliyor.
    Karşılıklı bir sevginin içine düşmeni anlayamadım ama.Çünkü ben hiç öyle bir şey yaşamadım. Gözlerinin rengini bilmediğim adam yalandan da olsa beni hiç sevmedi. "Umut insanı öldürür." dedi. Ben yaşattığını düşünmüştüm ama umut iki ucu ***lu değnekmiş.
    Bazen onu sevmeyi özlüyorum. Sevmek bir lütuf ya hani ben onun kıymetini bilemedim. Pek az pişmanlığımdan biridir bu. Elimde olan bir şey değildi ama içimde açtığı yara kapanınca ona olan sevgimin eskisi gibi olmadığını farkettim. Sevmemek severken çektiğimden daha büyük bir acı verdi. Acayib bir boşluk hissi.Ucu bucağı olmayan bir yalnızlık. Onu değil de onı sevmeyi özlediğim çok zaman oluyor. Biraz bencil miyim? Sevmek için onu kullandım mı? Eğer öyleyse o saçma sapan hayatında bir işe yaramış oldu çünkü ben onu sevdiğim için ona her zaman minnettar olacağım.
    Büş her yazında beni daha fazla etkiliyorsun. Biliyorum ki etkilemeye de devam edeceksin. Seni seviyorum. ~
    Acayib'den sevgilerle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin o güzel kalbinde yer bulan o adam eminim ki çok şanslıdır. Bu yaptığın kesinlikle bencillik değildir. Çünkü senin sevgini hak etmek en güzeli bence. Ayrıca seven insan asla gencil olamaz. Sevmek kendine verdiğin değerden daha fazlasını ona vermektir.
      Sevmek için kullanmak da kötü birşey değil. Daha doğrusu bu dünyadaki en zararsız eylem bana göre. Sevdiğine minnettar olmak da senin kalbinin ne kadar güzel olduğunun bir kanıtı. Ben senin gibi yapamazdım herhalde. En azından zamanla sevgim nefrete dönüşebilirdi.. Ama senin kalbin güzel.
      Çok teşekkür ederim! Zamanını ayırıp okuduğun için, değer verip yorum yaptığın için, yazıma eklediğin bu sevgi parçacıkları için, kalbini açtığın için.. Çok teşekkür ederim.
      Bende seni seviyorum. ~
      Hep gel!

      Sil