Cute Light Pink Flying Butterfly

Translate

14 Kasım 2014 Cuma

YİYECEK VE İÇECEKLER [MİM]

Tam kapatıp gidiyordum dükkanı... Bir Şems'e uğrayayım dedim. Bir baktım mimlenmişim! Öncelikle Şems'e teşekkürlerimi sunuyorum ve 'Neden haber vermedin ki?' diye de sitem ediyorum.

Neyse bakalım. Mim'e geçelim!

Mim'in konusu yemekler. Tabi görünce bir heyecan yaptım! Yemeeeeeek is my life.



EN SEVDİĞİNİZ YEMEK

Cevabım EVERYTHİNG! Yani benim sevmediğim bir yemek yok. Hemen her yemeği severek ve ilgiyle tüketiyorum. Fakat bir tane seçmek gerekirse fırında tavuğa bayılıyorum! İçerisine konulan leziz pateteslere, çeşitli sebzelere ve nar gibi olmuş tavuk parçalarına bayılıyorum. Galiba acıktım!

EN SEVDİĞİNİZ TATLI

Çok fazla tatlı sevmem aslında. Fakat tercihim hep çikolatalı tatlılardan yanadır. Bu nedenle yaş pastaya bayılıyorum. Fakat çikolata haricinde aşureyi de çok seviyorum. Daha hafif tatlılar iyidir.

SİZ ÇOCUKKEN ANNENİZ SİZİ;

Yemeği hazırladığında bir kere 'Yemek hazır!' diye seslenirdi. Yemeğe gelmezsek falan hiç gelin diye tekrar bağırmazdı. Keyfiniz bilir, der geçerdi. Öyle arkamızdan koşturup da yedirmeye çalışan bir anne asla olmadı. Tüm yemek yeme fütursuzluğum bundandır.

ÇOCUKKEN DE ŞİMDİ DE;

Sebze yemeklerine bayılıyorum!

YEMEYİ SEVDİĞİNİZ İLGİNÇ ŞEYLER

Mesela ben enginara ve kerevize bayılıyorum. Bana ' Ya onları nasıl yiyorsun?' diyorlar. Mesela soğan ve sarımsak tüketmeyi de severim. Kızlarla dışarıda yemek yemeye çıktığımızda 'Benim ki soğansız olsun.' dediklerime evladımı kaybetmiş gibi oluyorum. Sessiz sessiz 'Bende aynı.' diyorum. Soğanda malum... Dostsuz yenilmiyor.

TÜRK MUTFAĞI DIŞINDA SEVDİĞİNİZ YEMEK

Çok fazla farklı kültür yemeklerini tüketmedim fakat doğu yemeklerinin bana göre olduğunu düşünüyorum. Çünkü çeşitli baharatlarla yapılıyor ve bende bayılıyorum baharata. Hindistan, Malezya taraflarının yemekleri özellikle.

YEMEYİ SEVDİĞİNİZ EN SAĞLIKSIZ ŞEY

Kuşkusuz cips! Hem çok seviyorum hem çok yiyorum.

ALERJİNİZ

Çok şükür yok. Her bir yiyecek itinayla kabul edilir.

KİTAP OKURKEN, FİLM İZLERKEN VS. ELİNİZİN ALTINDA BULUNMASINI İSTEDİĞİNİZ ŞEYLER

Ben film izlerken falan bir şeyler yemeyi hiç sevmiyorum. Hem sesinden filmi duyamıyorum hemde elin batıyor kalk git yıka çok zor oluyor. Kitap okurken de yayılarak okuduğum için yiyemiyorum. Gerçi kitap okurken bir şey yemeyi unuttuğum da çok oluyor ama. Genelde bir şey yemem böyle durumlarda.

EN SEVDİĞİNİZ MEYVE

Ve evet maalesef ben her meyveyi seviyorum. Yani her birinin yeri bende ayrı. Yaz meyvesi... Kış meyvesi... Of işin içinden çıkamayacağım. Cevap veriyorum ben manavı seviyorum.

EN SEVDİĞİNİZ ATIŞTIRMALIK

Cevap veriyorum CİPS!

EN SEVDİĞİNİZ İÇECEK

Ben gazlı içeceklerden fazla hoşlanmıyorum. Bu nedenle limonatayı çok tüketirim ve severim. Ama ayrana da bayılıyorum. Kahveyi de her gün içerim. Cevap veriyorum meşrubat dağıtım merkezi.

ASLA YEMEYECEĞİM VE İÇMEYECEĞİM DEDİĞİN ŞEYLER

Haram olan yiyecekler konusunda böyle diyorum tabi ki. Onun dışında her şeyi yerim yaa!!

SONSUZ TANE DE OLSA YİYECEĞİNİZ ŞEY

Antep Fıstığı diyeyim fakir olduğum için konu kapansın.

ÇORBALARIN KRALI

Tabi ki tarhana! Özellikle diş tarhanası! Böyle sarımsaklı salçalı.... Anneeeeğğğ!!!

KAHVALTIDA TERCİH ETTİĞİNİZ ŞEY

Ben peynirsiz kahvaltı yapamıyorum. Zeytin de çok seviyorum. Ama peynir başka. Yanına şöyle yumurtalı patatesli bir şeyler olsa iyi olur.

AÇKEN BEN;




BİR KERESİNDE YEMEK YERKEN;

Böyle hızlı hızlı yiyorum. Okuldan gelmişim açım. Annem erkek kardeşim falan hepimiz varız. Böyle tabak tabak yemekler dizili. Ben baktım böyle sevdiğim bir yemek var ama tek tabak. Kardeşimde ekmeksiz yiyor kaşık kaşık. Sinir oldum. Hem seviyorum hem aç kalacağım. Geçmiş gün... 'Ekmekle yesenee!' dedim. Kimse beni takmadı. Sesimi de çıkarmadım. Sonra tabak bitti. Ben hüzne gömüldüm. Salata kaşıklayayım bari modlarındayım. Annem bir tencere çıkardı! Koskoca tencerede sevdiğim yemek. Ruh halimi düşünün... Tabi aynı duygu ve heyecan kalmadı ama sonuçta tencere tenceredir. (Hihhihihi.)

Bu mimde böylece bitti. Bayağı da uzunmuş. Şems'ime tekrar teşekkür ediyorum. Beni de düşündüğü için...

Ayrıca bu postun altına 1. 3. ve 6. sırada yorum yapanlara mimi armağan ediyorum. Kolay gelsin!



İSİMSİZ [MİM]

Merhaba! Mim ile geldim. Uçay dostum beni mimlemiş! Geç oldu ama sonunda paylaşabildim. Kısa ve hoş bir mim...

1. Canan Tan mı Debbie Mocember mı?
Bende her ikisi de başarılı. Ben severek okudum okuyorum ama Canan Tan diyorum. Canan Tan yazımı geliştiren bir çok değerli bir yazar. Onun yeri bende ayrı...

2. Küpe mi kolye mi?
Önceden küpe takıntım vardı. Kutularca küpem vardı. Fakat yalnızca iki kulak deliğim olduğu için almayı bıraktım. Sonra da kolye hastalığı başladı. Sürekli aldım, aldım. Bir zaman sonra kolyelerimi arkadaşlarıma hediye etmeye başladım. Şimdi de yüzük takıntım var. Ama birisini seçmek gerekirse kolye derim.

3. Gelecekteki hedefin ne? 
Arkadaşlar bu konu hakkında artık konuşmak istemiyorum! Lütfen...
Şaka şaka... Gelecekteki hedefim evli mutlu çocuklu! (Bu hem şaka hem gerçek.)

4. Bira mı sigara mı?
Ayran.

5. Bloğunun ismi neden bu?
Büş'ün Düşü...
Aslında bu isimden önce iki sefer bloğumun ismini değiştirdim. İlkinde bir baktım aynı adla başka blog var. Tabi hemen değiştirdim. İkinci isimde ise fazla nitelikli bir isim olmadığını düşündüm. Eğer bloğum benim parçamsa bana benzemelydi adı, benden bir şey taşımalıydı.
Düş kuran, hayalden hayale koşan, yalnızca geleceğe bakan, hüznü ile yolculuk yapan bu küçük dostunuz Büşra kafiyeli bir şey olsun istedi. Ve Büş'ün Düşü ortaya çıktı! Sonra da patladı gitti.

6. Favori makyaj malzemen/malzemelerin?
Makyaj yapmayı sağlıklı ve doğal olarak görmüyorum. Yinede rimel hoşuma gidiyor. Favorim olmasa da seviyorum.

7. Gerçek aşk bana göre?
Gerçek aşk bana göre... Bana göre sadakattir.

8. Yabancı dil mi ana dil mi?
Anadil olmadan yabancı dil olur mu? Anadil.

9.Kuzey Amerika kıtası Güney Amerika kıtası mı?
Kuzey Amerika!!! Özellikle Kanada!!!

10. Kurşun kalem uçlu kalem mi?
Ya kurşun kalem bence çok nostaljik... Böyle rengarenk, arkası silgili olanları falan çok tatlı! Ama uçlu kalem kullanıyorum. Yinede kurşun kalem!


Uçay'a teşekkür ediyorum ve bu mimi kalbi dostlukla atan herkese hediye ediyorum! Sizindir!