Cute Light Pink Flying Butterfly

Translate

10 Temmuz 2014 Perşembe

İSTEYEREK AĞLADIM


Sen hiç isteyerek ağladın mı?
Ben ağladım. Ağlamak istedim. İstedim ki dökülsün.
Dökülsün diye duygularım, açığa çıksın diye.
Nefes alsın diye ruhum. Yaşasın diye adım ve anılsın diye.
Belki kuşlar üstüme konar diye.
Ruhum yaşarken bedenim sonsuzluk şerbetini içsin diye.
Gözyaşı en güzel şiir bence.
En saf, en temiz, en gerçek.
Ben istedim ki kalemim olsun gözlerim ve yazsınlar bitene kadar mürekkebim.
Gözyaşlarımı saçayım ve bitmeden şiir kör olayım.
Kör olayım ve göremeyeyim yazdıklarımı.
Görmeyeyim ve pişman olmayayım sonra. Ve nefes alsın ruhum.
Saçılsın yaşlarım ve şiirim tamamlanmadan tükensin gözyaşlarım.
Ve zamanla kurur gider yaşlarım, unuturlar.
Belki kuşlar yaşar benim yerime ve yaşatırlar.
Ama gözyaşı en güzel şiirdir.
Yazınca bazıları dudaklarında taşır belki.
Belki dedim benimkini de taşırlar.
Olmadı yada olamadı.
Yine de isteyerek ağladım. Duysunlar diye beni ve görsünler diye sesimi.
Belki de dudaklarında taşırlar şiirimi.
Çünkü gözyaşları en güzel şiirdir.
Dedim ya olmadı belki de olamadı.
Ağlamak istedim çünkü...
Çünkü... Biliyorsunuz zaten.

11 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Ve bu güzel bir tepki sanıyorum...

      Sil
    2. Daha sindirme aşamasındayım da.. Bir yere kadar "Herkesin içindeki o his..", daha sonra da Büşra'nın içindekiler...

      Sil
    3. Büşra'nın içindekilere ulaştığında haber ver de bir çay koyup sohbet edelim.

      Sil
  2. sana çok imreniyorum...kalbimi bu kadar kolay açamam bu yüzden yazamam sen ise en derinindesin...kalem benim için sadece çizme aracı sanırım sen ise kelimelerle resim çiziyorsun tek bir cümleyle dünyaları yaratıyorsun...hep böyle kal :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Kalemi olan kazanır dostum çizmeye devam et...
      Umarım kalbimi açacak kelimeler bulurum ve daima yazarım. Tekrar teşekkür ederim.

      Sil
  3. Ben istedim ki kalemim olsun gözlerim ve yazsınlar bitene kadar mürekkebim.
    Gözyaşlarımı saçayım ve bitmeden şiir kör olayım.
    Kör olayım ve göremeyeyim yazdıklarımı.
    Görmeyeyim ve pişman olmayayım sonra.

    Çok güzeldi.. En beğendiğim dizeler bunlardı :) Geç geldin kusuruma bakma. Yone senden beklenilen üzere güzellikler saçmışsın kaleminle. Ben isteyerek ağlayamadım hiç imrendim sana. Ellerine, yüreğine, kalemine, kağıdına sağlık :) Yaz yine okurum ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Beğenmene fazlası ile sevindim. İsteyerek ağlamak inan bana en güzeli... Dene bir gün!

      Sil