Cute Light Pink Flying Butterfly

Translate

22 Temmuz 2014 Salı

GİDİYORUM


Ve yoruldum Beyaz...
Gidecek bir yerim kalmadı. Duramıyorum da...
Aksine bağlanıyorum Beyaz, vazgeçemiyorum.
Bende senden yani parçamdan vazgeçmeye karar verdim Beyaz.
Duramıyorum, gidiyorum.
Kendimden kaçıyorum.
Bu aralar bir değişiğim Beyaz. Seni terk etme kararı aldım ya. Bittim ben demek ki.
Gözlerim daima nemli bu aralar Beyaz, bende anlamadım.
Kimseye bir şey anlatamıyorum. Sanki mühürlü dudaklarım. Susuyorum. Ben önceden öyle değildim. Neşeliydim ben. Yahut keyifli. Şimdi ise ne konuşup şakıyorum ne de gülüyorum.
Soruyorlar neyin var diye, yok diyorum net bir sesle. Hiçbir şeyim yok.
Yok. Beyaz bir şey yok içimde. Bir şey koptu benden.
Sahi ne yok içimde onu bile bilmiyorum. Böyle göğsüm boş gibi. Hani oradaki kalp atmıyor sanki. İşlevini yitirmiş... Peki ya nasıl yaşıyorum?
Onu da bilmiyorum ya işte...
O gece mesela Beyaz, o gece gökyüzünü izledim. Uzun uzun hemde.
Bakıyorum ağlayacak mı diye? Ama yok! Bir damla düşmedi yere. Olur ya biz dostuz ne yapacaksak birlikte derler ya... Hah işte bende gökyüzünden bunu beklerdim. Ama gökyüzü bunu yapmadı. Bu sefer destek olmadı bana. O düşürmedi yaşlarını.
Sonra yıldızları izledim Beyaz... Öyle güzellerdi ki... Yaratan minik minik lambalar yerleştirmiş sanki... Hiç sönmeyecek gibi, sonsuz bir güç taşıyorlar... Onlar bana ben onlara bakıyorum ama beni görmüyorlar.
Beni rahatlatan da buydu Beyaz. Beni bu halde görmelerini istemem. Bunun için döktüm içimi geceye...
Anneme, arkadaşıma, kendime diyemediklerimi ona söyledim.
Sonra Beyaz o gece gökyüzü bana hazır ihanet etmişken, yaşlarım dökülürken, ilk satırlarını okudum Beyaz.
Okurken de yine döküldüler. Tutamadım. Önce gözlerimden koptular sonra yanaklarımdan süzülüp avucuma düştüler. Engelleyemedim Beyaz.
Bana yazdığı ilki okudum Beyaz.
Okudum ve ağladım, ağladım ve okudum.
Ve bu sondu Beyaz...
Sondu çünkü gidiyorum.
Gelirim belki Beyaz.
Ama bu sondu.
Söyleyeceklerim bitmedi Beyaz.
Bitmedi ama susuyorum.
Özlüyorum Beyaz.
Gitmedi ama ben gidiyorum.
Ondan değil Beyaz, senden ve benden gidiyorum.

1 yorum:

  1. O gittiğin çalışma masandan kalk gel çünkü mimledim seni ben ^.^

    YanıtlaSil