Cute Light Pink Flying Butterfly

Translate

14 Temmuz 2014 Pazartesi

DHOOM 3

Bollywood kafası bölüm 2'ye gelmiş bulunuyoruz. Size izninizle yine dehşet bir film taktim etmek istiyorum.
Filmimizin adı Dhoom 3!
Biri yada ikisi yok yanlış anlaşılmasın. Direk üç.

Bakın Aamir Khan oynuyor diye demiyorum ama film cidden çok iyiydi. Aksiyon bunda, müzikal bunda. Gerçi Hint filmlerinin hepsi müzikal şeklinde ama. Kısaca çok havalı bir filmdi. Sevdim, sevdireceğim!



Biz O’nun insanlarıyız.
Bize kim meydan okuyabilir?
Umudun bin güneşi altında güneşlenerek,
Demir gibi güçlü bir irade ile,
Her adımda korkusuzca,
Kaderiniz elinizde yazılıdır.
İşte bugün gidiyoruz.


Film bu sözlerle başlıyor ve yine bu sözlerle bitiyor. Bak tekrar izleyesim geldi şimdi!

Çocuk Sahir öylesine sevimli çocuktu ki ben
daha uzun süre onu izlemek istedim. 


Filmin başlangıcı ana karakter Sahir'in çocukluğu ile başlar. Sahir ve babası bir sirk işletmektedir. Babasının banka borcu nedeniyle sirki kapatmak isterler. Son bir gösteri yapacaklardır ve banka memurlarını yeterince etkileyemezler ise sirkleri kapatılacaktır.

Yaptıkları gösterinin ardından ikna olmayan memurlar kesin bir emir verir ve sirki kapatmak isterler. Sahir'in babası bu durumu kaldıramaz ve kendini silah ile vurarak intihar eder. Küçük Sahir buna şahit olur.


Artık Sahir'in -Aamir- artık tek bir amacı vardır: Babasının intikamını almak!



Sahir büyüdükten sonra babasının sirkini tekrar yaşatmak ister ve Aaliya (Katrina Kaif) adlı dansçıyı ana kadın dansçı olarak işe alır.
Ve tek kelime ile söylemeliyim. Yaptıkları gösteri "Büyüleyici".


Tabi ki filmde hiç beklemediğimiz şeyler meydana geliyor. Filmde romantizm olduğunu söyleyemem doğrusu. Filmde aksiyon hakim. Üstelik 'Vay be!' diyeceğimiz olaylı sahneler dönüyor.


Zaten Sahir bildiğin Robin Hood'luk yapıp bankayı soyuyor. Ayrıca Hint polis teşkilatından gelen polislerle kovalamaca sahneleri oldukça havalıydı. Bunu da söylemeliyim.
Bu polislerden birini ise Abhishek Bachchan canlandırıyor. Yani genelde baş rol Aamir çok havalı ve mükemmel olur ama bu adamın da cidden ayrı bir karizması vardı.

Zaten bu film Chicago'da geçiyor bu nedenle daha bir Amerikan tarzı hakim. Polisiye ve aksiyonun hakim olduğu bu filmi muhakkak izleyin derim. Size hiç Spoi vermedim kıymetiniz bilin. İstiyorum ki izlediğinizde "Ana! Şaka mı?" deyin. Bunu gerçekten diyeceksiniz.


Aslında baş rol kız çok güzeldi fakat hiç samimi değildi bu yüzden beğenmedim. Hani nasıl söyleyeyim elektrik alamadım. O yüzden ciddi bir aşk filmi olarak görmüyorum ve zaten değil. İzleyin, görün.


Şunu da belirtmek istiyorum ki Aamir burada ayrı bir havalıydı. Nasıl desem farklı bir şeyi vardı. Şapkasına bayıldım ayrıca, böyle takarken çıkartırken ki hareketleri çok hoştu.


Ayrıca filmin sonu doğrusu içinizde bir boşluk bırakıyor. Hani böyle gülümserken göz yaşı dökersiniz ya, işte filmde bunu yaşıyorsunuz. Her ne kadar aksiyonlu geçse de film yüreğinize işliyor.
Ben çok beğendim doğrusu...
Yani izlediğinizde ne demek istediğimi anlayacaksınız. Ben çok beğendim umarım sizde seversiniz. Keyifli seyirler.

Biz O’nun insanlarıyız.
Bize kim meydan okuyabilir?
Umudun bin güneşi altında güneşlenerek,
Demir gibi güçlü bir irade ile,
Her adımda korkusuzca,
Kaderiniz elinizde yazılıdır.
İşte bugün gidiyoruz.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder