Cute Light Pink Flying Butterfly

Translate

30 Haziran 2014 Pazartesi

SON KAMELYA | Kitap Yorumu |

 “Kaderim senin ellerinde… ” Victoria çiçek diline göre, kamelya çiçeğinin anlamı.



Birbirine dolaylı yollardan benzeyen ve hayatları kesişen iki yürek..

(1940) Flora Lewis, Amerika’da bir fırıncının kızıdır. Ailesine yardımın yanı sıra Botanik bahçesinde, bitkilerin büyülü dünyasını araştırarak zamanını geçirmektedir..  Ancak yaşam şartları Flora’yı (mecburen) başka yönlere kaymaya iter. Kendini Londra serası yerine Livingston Köşkü’nde dadı olarak bulur. Tek bir görevi vardır. Nadir bulunan Middlebury Pembesi Kamelyanın, Livingston Köşkü’nde var olup olmadığını uluslararası çiçek hırsızlığı zinciri yöneticisi Bay Price’e bildirmek.

(2000) Addison Sinclair, Rex Sinclair ile mutlu bir hayat sürmektedir. Taki telefondan gelen “Amanda” sesini duyana dek.. Bununla başedemeyeceğini anlayan Addison, Rex’in teklifi ile İngiltere’deki Livingston Köşküne tatile gider. Ancak burada da geçmiş, Addison’un peşini bırakmaz. Aksine daha gizemli bir hayatın tam ortasına düşmüştür. Bu gizemi araştırırken, olağanüstü güzelliğin kanla sulandığı gerçeğine adım adım yaklaşır..


Gelelim benim yorumuma :)
Buraya yazarken düşündüm de ne kadar yazsam da aklımdaki ‘Keşke şunu da ekleseydim’ düşüncelerini çıkaramayacağım..

‘Son Kamelya’ benim Roman kategorimde en üste taşındı :) Çok mu abartıyorum. Bence hakkı var. Bu kitabı okurken yazarın betimlemeleri ve gizemiyle Kamelya bahçesine hayran olacaksınız. Zamanda yolculuk yapıp parçaları birleştirmeye çalışacaksınız. Addison’un geçmişini öğrenince ‘Nasıl yani bu kadar basit mi?’ diyecek, Flora’yla bilinmezlikler diyarına yol alacaksınız. Kendinizi Abbott’ın yerine koyup kahrolacak, Leydi Anna’nın yerine koyup düşüncelere dalacaksınız. Kitabın sonlarında kanınızı donduran gerçeği öğrenip; bir daha, bir daha okuyacaksınız. Ve kitabı elinizden bırakmadan o havayı solumaya çalışıp yüzünüzdeki tebessüme engel olamayacaksınız..



Yanlışım varsa affola.. Bloğunda bana yer veren Kardeşime Teşekkür Ederim.
[Sahra]

7 yorum:

  1. Ah işte bir Sarah Jio sever daha :) Bende tam senin gibiyim bütün kitaplarını topladım :) Çok güzel yazıyor kerata :) Bir bu kaldı bunu da en kısa zamanda alayım diyorum :) Kitabı okumadığım için postunun hepsini okumadım ama kitabı okuyunca gelirim tartışırız beraber? Ellerine sağlık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) Bu kitabı çok sevdiğim için Büşra’dan izin alıp yorumladım. İlk ve son yazım. Değer verip okuduğun ve yorum yaptığın için Teşekkür Ederim :)
      Bende ilk bununla başladım nedense. Nereye baktıysam bu kitap daha çok çekti kendine. Sarah Jio Kitaplarına ve okurlarına ciddi anlamda değer veren kadın! Bize dönütleri ufakta olsa(fav) oldu :) Bende diyorum ki en kısa zamanda değil hemen edinmelisin bu kitabı ^^ Elbetteki beklerim :)

      Sil
  2. Bu kitabı okunacaklar listeme ekledim.Paylaşım için teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keyifli okumalarr. Asıl ben teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Bir Sarah Jio hayranı merhaba :D Bende bir kitabını okumama rağmen hayran kalmıştım.Sayende bunu da listeme ekledim :D
    Büş'ün Düşü mimlendim ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Oku, sonra konuşuruz kitap hakkında. Oldukça heyecan verici Sarah teyzenin kitapları... Uçay uçtun geldin! Sağ ol.

      Sil
    2. Bu kitap süper çok etkilendim ve ağladım tavsiye ederim muhteşem bi kitap kelimeler kifayetsiz kalıyor okurken kendimi hem flora hemde addison gibi hissettim şiddetle öneriyorum okuyuuuun

      Sil