Cute Light Pink Flying Butterfly

Translate

16 Haziran 2014 Pazartesi

MART MENEKŞELERİ | Kitap Yorumu |



Bugün elimde bir kitapla geldim yanınıza ! Kitabımızın adı Mart Menekşeleri.
Kitabı elime alınca klasik bir aşk hikayesi falan sanmıştım doğrusu. Fakat okumaya başladıktan sonra adeta hikayeyi yaşamaya başladım.
Bu büyüleyici hikaye sizi içine sürüklüyor ve kitabın içindeki bir karakter haline getiriyor.

Bir kadının yaşamındaki duygu karmaşalarının içerisindeyken nasıl geçmişini bulduğuna şahit olacaksınız.
Geçmiş aslında bugünden bir parça taşır bizim için. Bu hikayede resmen bir asır yatıyor!

Kitabın içerisindeki dünya öyle büyüleyici ki siz de orada yaşıyorsunuz. Denizi kokluyor ve o kumların üzerinde yürüyorsunuz. Oradaki havayı, okurken adeta sizde yaşıyorsunuz!

Kurgu o kadar büyüleyici ki bu kitabı bitirdikten sonra bile kitabı düşlemeye devam ettim. Öyle gerçekçi bir hikaye ki insan bunu düşünmeden edemiyor.

Sarah Jio gerçekten bu konuda bir numara. Bu kitabı elinizden düşürmeyeceksiniz. O kadar seveceksiniz ki bitirdikten sonra bile hikaye sizinle yaşamaya devam edecek.
Hatta ben o kadar beğendim ki gittim yazarın iki kitabını daha aldım. Bunları da elbet sizinle paylaşacağım.

Mart Menekşeleri'ni şiddetle tavsiye ediyorum. Okuyun da kritiğini yapalım!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder