Cute Light Pink Flying Butterfly

Translate

14 Haziran 2014 Cumartesi

FIRST LOVE


Bugün bir film tanıtımı ile geldim. Azıcık Spoi içerebilir. Şimdiden özür diliyorum.

Bugün size tanıtacağım filmin adı First Love!

İzlediğim ilk Tayland filmi olmasına rağmen bayıldım. Harika bir duygusu vardı. Tatlı ve sempatik bir hava içeren bu film aslında herkesin hikayesi. Küçük çirkin bir ördeğin nasıl kuğuya dönüştüğüne şahit oluyoruz aslında...

Filmin ana karakteri Nam çirkin mi çirkin bir kızdır. Dört kız arkadaşı ile deli dolu hayaller kurar. Okulun havalı genci ve kızların sevgilisi P'Shone adlı delikanlımıza aşık olur.


Nam'ın arkadaşlarının gittiği kafede bir kitap bulurlar. Bu kitap Aşkın 9 Yolu'nu anlatmaktadır. Sevdiğiniz kişiyi dokuz adımda kendine aşık etme yolları bu kitapta yazılıdır. Başlarda ilgilenmiyormuş gibi davranan Nam bu adımları izlemeye başlar. Tabi eğlenceli ve sevimli olaylar da baş gösterir.


Arkadaşları Nam'ın güzelleşmesi için elinden geleni yapar. Birlikte P'Shone'un dikkatini çekmeye çalışırlar. Nam çok azimlidir ve bir şeye kafayı taktığında üstesinden gelir. Bunun yanında okuldaki İngilizce öğretmeni de yardımcı olur ve destekler Nam'ı. Komik ve eğlenceli sahnelerin yaşandığı bu filmde kendinizi bulacaksınız.

Film'in sonunda verilen duygu beni çok etkiledi. Sadece siz seversiniz bu aşkı siz yaşarsınız sanırsınız ama aslında duygular karşılıklıdır. Bunu bir kez daha bu filmle anladım. Film boyunca gülümsediğimiz her bir sahne filmin sonunda bizi heyecanlandırıyor ve hoş biz hüzne daldırıyor.

Bu eğlenceli ve duygusal filmde ilk aşka şahit olacağımız gibi gerçek arkadaşlığında nasıl bir şey olduğuna şahit oluyoruz. İlk Aşk adlı bu filmi izlemenizi şiddetle öneririm. Yazarın tavsiyesi, bir aşk hikayesi harika bir film!

 Çok hoş bir arkadaşlığa şahit olacaksınız... Benden söylemesi.























O çirkin ördek yavrusu nasıl böyle güzel bir kuğu haline geldi diye sormayın! Çünkü izlerken bende anlamadım. Sizde izleyin ve bu aşkın getirdiği güzelliğe şahit olun.

Filmin sonu mutlu bitmesine rağmen ben çok beğenmedim. Fakat film o kadar hoş ki öyle bir sona da katlanılıyor insan. Sadece daha hoş bir son yapılabilirdi diye düşünüyorum. Neyse filmi tanıtması benden izlemesi sizden. Kim bilir belki sizler çok beğenirsiniz.

Herkese keyifli seyirler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder