Cute Light Pink Flying Butterfly

Translate

27 Haziran 2014 Cuma

BÖĞÜRTLEN KIŞI | Kitap Yorumu |





Harika bir hikaye daha Sarah Jio'dan..
Kitabın adı Böğürtlen Kışı!

Biliyorum her kitaba çok hoş deyip duruyorum ama bu kitap gerçekten çok hoştu. Zaten beğenmediğim kitapları burada paylaşmamaya çalışıyorum. Fakat bu kitap öylesine narindi ki... Elimde tutarken küçük bir bebek gibi davrandım ona.Kitabın kurgu oldukça hassas çünkü.

1933 yılının mayıs ayınca mevsim normallerine meydan okurcasına kar yağar. Aynı zamanda genç bir kadın olan Vera Ray oğluna son kez veda eder o akşam. Herkes onun kaçtığını düşünse de Vera dört yaşındaki oğlunun bunu asla yapmayacağını biliyordu. Çünkü küçük Daniel'i annesini seviyordu.
Oğluna bakmak için çalışmak zorunda olan bu genç kadın sabaha karşı evine ve bebeğine geri döndüğünde oğlunun yatağının boş olduğunu görür. Oyuncak ayısını ise karlar içinde bulur.

Bundan tam seksen sene sonra yine mayıs ayında kar yağar. Oldukça ilginç bir durumdur bu. Claire Aldridge adlı muhabir bu olağanüstü olayı haber yapmak için araştırmalara başlar.

Daha sonra Vera'nın yürek buran bu hikayesi Claire'yı çok etkiler. Evlat kaybetmenin ne demek olduğunu bilen Claire, Vera ile duygusal bir bağ kurar. Bu kadına ve oğluna ne olduğunu öğrenmek zorundadır.
Kendi için...

Böğürtlen Kışı'nı okurken bir annenin oğluna olan bağlılığına şahit olacaksınız. Aşkın gücüne ve umudun ölümsüzlüğünü göreceksiniz.
Bu kitabı yüreğinizden kolayca söküp atamayacaksınız ve böyle kucağınıza alıp bir kere sarılacaksınız.

Bakın okuyun diyorum, kaybetmeyin diyorum. Kitabı sevin diyorum.
Böğürtlen Kışı, kışın okunur diye bir şey yok... Böğürtlen Kışı'nın ardından yaza merhaba diyen bu büyülü böğürtlenlere şahit olmak için yaz mevsiminde de okuyabilirsiniz! Tıpkı benim gibi... Bakın resim çekip sizinle de paylaştım.
Tanıtması benden okuması sizden.
Keyifli okumalar...




2 yorum:

  1. fotoğraflar da yorum da çok hoş, teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim! Beğenmene sevindim.

      Sil