Cute Light Pink Flying Butterfly

Translate

2 Şubat 2014 Pazar

TONARİ NO KAİBUTSU-KUN

Bu sefer size bir anime tanıtmak istiyorum. Uzun zaman oldu değil mi? Yoksa bu tanıttığım ilk anime mi? Daha önce tanıttığım bir Movie olduğu için ilk diyebiliriz. Hadi başlıyorum.


Haru çok zeki fakat gerzek biri arkadaşı olmadığı için insanlara karşı korkutucu bakışlar göstermesi onun daha da yalnız olmasına neden oluyor. O sadece gerçek arkadaşları isteyen saf bir çocuk.




Shizuki sadece ders çalışan ve duyguları ile pek hareket etmeyen bir kız. o sadece okul birincisi olmak istiyor. çevresinde olup biten şeylere kafayı hiç takmıyor. Duygu adına bir ögesi bulunmayan Shizuki'nin tek hedefi başarılı olmak.



Natsume çok şirin ve güzel bir kız. Tüm erkekler onu görünce ondan hoşlanıyor bu nedenle kızlar ondan nefret ediyor ve hiç kız arkadaşı yok. Bunu çok dert ediyor ve bir kız arkadaşı olsun istiyor.




Ken Ji çok havalı, cool ve yakışıklı bir çocuk. Aynı zamanda oldukça başarılı fakat tam bir salak. Yön bulma duygusu sıfır ve hep kayboluyor. Bunu kimseye çaktırmıyor ve havalı görünmeye devam ediyor.




Sasahara çok iyi kalpli ve sevimli bir çocuk. Beyzbol oynuyor ve insanlarla iyi geçinmeye çalışıyor. (Anime'deki tek normal karakter diyebilirim.)




Oshima çok çekingen ve utangaç bir kız. Hiç arkadaşı yok ve sınıflarında temsilci. Hiç arkadaşı olmaması onu çok üzüyor ve arkadaşı olsun istiyor. Sevimli bir kız.



Çok komik eğlenceli ve romantik bir anime. Komik kısmı daha ağır basıyor. Şöyle söyleyebilirim ki gülerken ağzım ayrıldı. Anlayacağınız kahkahalarıma engel olamadım. Oldukça güzel bir anime izleyin! İzletin. Anime sevmiyorsanız eğer seveceksiniz. (Anime sevilmez mi ya?)

[Spoi içerebilir!]


Haru ile büyüyünce evlenmek istiyorum. Öyle sevimli ki! Shizuki! Değişi yok mu? Beni benden alıyor doğrusu.


Haru-kun hayvanları seven biri. Birde horozu var. Onu çok seviyor ve hatta okulda beslemeye kalkıyor. En çok güldüğüm yerler horozlu bölümlerdi sanırım.


Haru bazen sevimli bazen de tam bir belalı oluyor. Shizuki'ye hayran olan bu velet cidden çok karizma!
Shizuki daima ders çalışıyor. Nereye giderse gitsin Haru-kun'da onunla birlikte geliyor. (Kız fazla soğuk.)

Shizuki çok ders çalıştığı için başarılı Haru ise hiç ders çalışmadığı halde çok iyi fakat sınavlarda ismini yazmadan verdiği için hiç dereceye girmiyor. Eğer yazsa Shizuki'dan daha başarılı olacak. Çünkü arkadaş çok zeki!

Anime oldukça romantikti. Bazı kesitler geliyor.

(Ağağağağağa)

Animede en hayran olduğum adam Eğlence Salonu'nun sahibiydi. Aynı zamanda Haru'nun kuzeni. adam çok havalı. Şu gözlüklü olan!

Anlayacağınız eğlenceli ve güzel bir anime izlemenizi tavsiye ederim.

Ve son!
Pişman olmazsınız izlediğiniz için. Kapanışı güzel yapayım. Kendinize iyi bakın. Hoşça kalın!




10 yorum:

  1. Büşş!! Anime ayrı güzel,senin yazı ayrı güzel ^-^ Ve ayrıca insan bi söyler değil mi "yazıyorum,haberin olsun"diyee !! Neyse çok güzel olmuş dostum :')) Ama şunu söyleyeyim ki Harucuğum hakkındaki o büyüük hayallerinden vazgeçmek zorunda kalabilirdsiiin asdfgh

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haru-kun ile düzeyli bir birlikteliğimiz olacak. Onun için bir Fan Club bile açmayı düşünüyorum. Hem biz onunla aynı yaştayız. Şansım fazlasıyla yüksek! Kusura bakma Berr!

      Sil
    2. Olamaaaz !!! Hep yaştan kaybediyorum desene :D Neyse ben Haru Senpai demeye bile razıyım sonuçtaa :')) Azla yetinmeyen çoğu bulamazmış Büşş!!

      Sil
    3. Siz kendi aranızda savaşa durun ben Haru yu kapmaya gidiyorum
      Çaylak 1- Usta 0
      :D

      Sil
    4. Sizi küçük veletler.
      Öncelikle Berr katılıyorum. Büş ve Haru Senpai'nin izinden git!
      Ayrıca Hüm sen tam bir baş belasısın. Benden destek beklersin sen! Çaylak 1-Usta 1

      Sil
  2. Büşş!! Bana da Haru Senpai'm gibi -ama 2 yaş küçük-bi tane yollar mısın ?? Bak senin için Haru'dan vazgeçmek üzereyim-vazgeçemiyoruuuum-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arşivlerime bir göz atayım. Elimde mutlaka vardır en az bir tane. Bulunca haber veririm! Merak etme.

      Sil
  3. Yaaaaa ustam olmaz ole ama bu tehdit. Olmazzzzz mızıkcılık yapıyosum ahahgagagaga :(

    YanıtlaSil
  4. Ahahah :D ben adını yazmadığını unutmuşum bak :D Haru'ya aşığım hehe :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haru'ya herkes aşık. Bir kere kafası rahat adamın!

      Sil