Cute Light Pink Flying Butterfly

Translate

26 Şubat 2014 Çarşamba

MAVİ BİR GECEDE YOLCULUK


Yine mavi bir geceden sesleniyorum sizlere. Bir avuç kum tanesi ellerimin arasından kayıyor. Sormuyorum ki niçin gidiyorsunuz. Rüzgar yine yapacağını yaptı.

Bu sefer avuç içlerim kuru bu nedenle kolaylıkla uçuyorlar kum taneleri ellerimden. Zira öncesinde avuçlarıma dökmedim bu kez göz yaşlarımı. Ağlamıyorum bu kez. Seviniyorum bu duruma. Büyüdün diyorum kendi kendime. Fakat sonradan vakıf oluyorum gerçeğe, göz pınarlarım kurumuş benim zaten ağlamaktan. Daha fazla dökülmüyorlar ki. Dökülemiyorlar yahut.

Ben rüzgara karşı yürüyorum yine de, tükenen kum taneleri avuçlarımın arasından kayıp giderken gülümsüyorum. Yüzüm kaskatı kalmış. Şakaklarımdan çeneme kadar kurumuş göz yaşlarım pek bir nazlandırıyor gülümsememi. Önemsemiyorum.

Mavi bir gecede tek başıma ilerlemekten inanılmaz bir keyif alıyorum. Yalnız ve kimsesiz olmak hiç bu kadar okşamıyor ruhumu. Karşımdaki manzarada biraz cesaretlendiriyor beni. Bu masmavi gecede tüm umut ışıkları yakılarak oluşturulmuş bir ay var karşımda. Dolunay gülümsüyor bana ve bende ona gülümsemeye çalışıyorum.

Önümdeki bilinmezlerden bir halat yapıyorum yürürken, elim boş durmasın diye. Pek kalın bir halat oluyor. Malzeme epey var çünkü. Sonra bu kalın halatı belime bağlıyorum ve diğer ucunu da fırlatıyorum gülümseyen dolunaya doğru. Bilinmezlerden yaptığım ip pek uzun olduğu için sonuna erişmem için epey yol almam lazım.
 Bu yolun başlangıcını geride bıraktım lakin hala korkunç geliyor gözüme. Ama ne pes ediyorum ne geri dönüyorum ne de korkumun esiri oluyorum. Sonunda dolunaya varacağım için epey heyecanlıyım aslında.

Daha da yürekleniyorum ve adım adım ilerliyorum. Arada tökezliyor ve duruyorum fakat devam ediyorum yinede. Mavi gecenin verdiği güçte es geçilemez doğrusu.

Sonunda ulaşacağımdan eminim dolunaya fakat ilerlemem gerek durmaksızın. Ayrıca bu bilinmezlikten yapılma halatım beni er ya da geç götürecek ona.

 Tek bir sıkıntı var içimde, mavi gece sona ermeden ulaşabilir miyim hiç bilmiyorum. Çünkü yaşam anahtarım mavinin ellerinde. Mavi gece sona ererse, ruhumda sona erer.  Son bir umut ışığı kalana dek ilerleyeceğim mavi gecede. Sönen umut ışığı ile göz kapaklarımı indireceğim. Mavinin yokluğunu ancak siyah giderir çünkü.








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder