Cute Light Pink Flying Butterfly

Translate

4 Şubat 2014 Salı

LOVELY COMPLEX

Harika bir anime ile geldim! Dün gece bitirdim. Size sıcak sıcak sunmaya geldim. Animemizin adı Lovely Complex! 25 bölüm olduğu halde hiç sıkılmadan izleyeceğiniz harika bir anime! Kesinlikle izleyin! Kuşkusuz. Bana iki arkadaşım önermişti. Başları çok eğlenceli ve komikti. Ortalarında sıkıldım biraz. Ama sonları bir harikaydı. İzleyin, izletin, önerin.

[Resimlerde spoi içerebilir bu yüzden beni bağışlayın]















Anime oldukça eğlenceli bir konuya sahip. çokta romantik bir anime. İzlerken tebessümlerime engel olamadım ve saf saf sırıttım. Sizi temin ederim izlediğinize asla pişman olmayacaksınız.

Konusuna gelirsek;

Otani 156 boyunda -yaşına göre kısa boylu- biriridir. Buna rağmen basketbolda çok başarılıdır. Çok azimli ve bir şeyi istediği zaman ne olursa olsun elde eden birisi. Şahsen bana sorarsanız acayip karizma bir çocuk. Kuzenime almayı düşünüyorum. Hele Koizumi deyişi yok mu? Ah! (Sadece bu çocuğun tripleri için bile izlenir.)



Koizumi Risa 170 boyunda -daha sonra 2 santim daha uzuyor- hemcins yaşıtlarına göre oldukça uzun bir kızdır. Kısa bir erkekle çıkmayı asla düşünmez. Hayatta pek bir amacı olmayan, eğlenmeyi seven, neşeli ve çok büyük tepkiler veren bir kız.





 Birbirlerinden nefret ettikleri ve sürekli kavga ettikleri halde aslında çok fazla ortak yönü olan iki kişiler. Sürekli kavga etmeleri ve bağrışmalarından dolayı okulda komedi ikilisi olarak anılıyorlar ve ikisine takma bir isim ( All Hanshin Kyojin) bile veriliyor. İkisi de her zaman her yere geç kalıyorlar. İlgi alanları ortak. Aynı şeyleri yapmaktan keyif alıyorlar. Aynı zamanda aynı şarkıcıya hayranlar (Umibozu). Hatta aynı anda aynı şeyleri söylüyorlar, sürekli.



İşte Umibozu;

İşte Umibozu gibi poz veren Otani;
Ve işte Umibozu hayranı  All Hanshin Kyojin;
[Spoi Uyarısı]
Hatta ilerleyen bölümlerde Umibozu ile karşılaşıyorlar ve bir fotoğraf çekiniyorlar. Fakat Otani'miz kısa olduğu için fotoğraf alay konusu oluyor.
Animede bir çok karakter var. Hepsini tanıtmasam da bir yakışıklı turu yapabiliriz sanırım.(Pis gülüş)

Maity. Namı diğer M-A-İ-T-Y! Maity!
Kendisi stajyer öğretmen. Çok yakışıklı ve büyüleyici bir arkadaş. Pek tipim değil ama sınıftaki kızlar ölüyor. Buna Risa da dahil. Ve Maity;


Maity ile kuzen olduklarını sonradan öğrendiğimiz Haruka! Tam bir süt çocuğu olmasına rağmen havalı bir kerata. Risa'yı kahramanı olarak görüyor.

Kısa boylu sevimli ve saygılı Kazuki;

Her şeye rağmen benim favorim Otani;

Birde animenin aşk şemasını göstereyim sizlere;


















Çok romantik olduğu halde oldukça komik bir anime. Benim bu aralar favori animem oldu. İzlerken ki ruh halim aynen şöyleydi;
Şimdi biraz romantik sahneler gelsin;



                                 (Otani merdiven basamağında Koizumi'den iki basamak üstte *.*)



Yani demek istediğim çok hoş bir anime. İzlemenizi tavsiye ederim. Hoşça kalın!




4 yorum:

  1. yorum görmeyince yorumumu eksit etmeyeyim dedim
    ben romantik komedi türünü pek sevmem sıkıla sıkıla 1-2 bölüm bile zor izlerim.ama bu seride sanki bir büyü var kısa sürede 20 den fazla bölümü silip süpürüyor insan kendi alanında çok başarılı bulduğum bir anime maity sensei yi pek yakışıklı bulmuyorum bence otani bomba:) romantik resimler de pek tatlı hele merdivende 2 basamak yukarıdan kızı öpmek hehe -///-
    konuyu çok güzel kısa ve net anlatmışsın paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim. Cidden çok haklısın! Otani benim favori anime karakterim zaten!

      Sil
  2. Bu çok güzel bir animeydi yahu..Bende o merdiven sahnesini çok seviyorum :) Kız değil de çocuk çok kompleksliydi :D Çizimleri hoş olmasa da, anime süperdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çizimleri için ön yargılıydım fakat bitirdikten sonra bayıldım. Çok hoş bir çift oldular bir kere! Oğlan cidden öyleydi. kızın komplekslik bir durumu zaten. (Çaktırma kızla aynı boydayım.)

      Sil