Cute Light Pink Flying Butterfly

Translate

7 Şubat 2014 Cuma

İMZA: İNSAN

Dünya'ya gözlerimi kapamış bir halde bakıyorum. Nasıl gördüğümü sormayın, göremiyorum. Gözüm kapalı. Vurdum duymaz biriyim. Hiçbir şey umurumda değil. Kanımın rengi olmuş siyah. Her gün yer sızlıyor onun üzerine bastığım için. Toprak nefret ediyor benden. Önceden de böyleydi bir yarım. Ama şimdi tüm benliğimi kapladı içimdeki çirkinlik. Boş bir hayale kapılmış ilerliyorum. Bende bilmiyorum ne için çaba harcadığımı. Çaba değil bunun adı hayır. Çaba başka bir şey. Benim sahip olduğum şey boş bir hayat. Benim yaptığım şey ekmeden ürün istemek, benim yaptığım şey koskoca bir boşluk. Dedim ya tabi ki hep böyle değildim. İyi taraflarım da var gizli kalmış yerlerde, çürümeyen kısımları var kalbimin hala. Ama onlarda korkar oldu bedenimden. İzbe ve ucube ruhumdan korkar oldu. Gündüzüm gece oldu. Ben sahte ışıkların altında mutlu sanıyorum kendimi, aramıyorum güneşi falan. Ruhum karardı böyle benim. Yeşeren hiçbir umut yok içimde. Bunu söylüyor ağzım ama görmüyorum kendimi. Boşluktayım düşüyorum ama hala göremiyorum gerçeği. Siyah dudaklarımdan dökülüyor bu itiraflar ama görmüyorum. Göremiyorum. Hayır görmek istemiyorum. Zincir vurmak istedim dudaklarıma. Ama hala çürümemiş olan kalbim engelledi bunu. Görmüyor gözlerim. Bakmıyor. Giderken Dünya'dan gözlerimi açmak gelmiyor aklıma. Çünkü tamamı çürümüş beynimin. Ve işte parmaklarım tabiatıma hükmediyor. Veda ederken imzamı atıyorum. Siyah mürekkeple... İnsanım ben! Nasıl bir insansam artık. İnsanım ben.

2 yorum:

  1. Yazıyosuuuun :) Cidden iyi yazıyosun maaşallahın var. Yani hatta kaybetme bunları arşivle kesinlikle hoş zaten sen benden önce düşünmüşsündür bunları. Okudukça pesimist gibi görünse de haykıran bir insan gördüm ben belki de yanlış görmüşümdür. Tarzımız çok farklı olsa da bir yerlerde çok iyi anladığımı hissediyorum seni nedense.. Sana benzeyen birilerini de tanıyor gibiyim. Çok çok beğendim az ama cidden öz olmuş kalbine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle çok teşekkür ederim. Yorumun beni çok mutlu etti... Haykırdığım doğrudur! İnsanlara...
      İnsanlığa...
      İnsan olmayanlara...
      Sessiz, sakin bir insan olarak betimlenemeyecek kadar deliyim. O birileri kim bilmiyorum ama onlarda benden demek ki...
      Beğenmene cidden çok sevindim. Beni mutlu ettin. Sağ ol...

      Sil