Cute Light Pink Flying Butterfly

Translate

2 Şubat 2014 Pazar

DOSTLUK EKMEĞİ | Kitap Yorumu |

Merhaba! Ben Büş. Bir kitap yorumu ile yanınıza gelmiş bulunuyorum. Merhaba merhaba!
(Çok üşendim resmini kendim çekmedim, içerisinde kitap ile beraber harika sevimlilikte, tatlı ve şirin bir ayraç verdiklerini belirtmek isterim. Saygılar...)

Bugünkü kitabımızın adı Dostluk Ekmeği.
Kitap kapısına bırakılan bir tabak Dostluk Ekmeği ile başlayan inanılmaz bir hikayeyi anlatıyor bizlere. Bir ekmek somunu bir hastalıktan daha kolay bir şekilde yayılabilir. Bir virüs gibi. Fakat bu virüs var olanların en zararsızı diyebilirim.

Hayatları farklı deniz dalgaları tarafından yıkılan kadınlar aynı duygu renkleri ile birleşip arkadaş oluyorlar. Bir dilim dostluk ekmeği onların dost olmasına yardımcı oluyor. Herkes Dostluk Ekmeği virüsüne kapılıp iyi ve mutlu bir hayata yelken açıyorlar. Herkesin sonunda tebessüm etmesine yol açacak bir hikaye. Tüm karakterler fırından yeni çıkmış Dostluk Ekmeği kokusunu takip ederek sonunda tebessüme ulaşıyorlar.

Çok güçlü bir anlatıma sahip olmamasına rağmen hoş bir hikaye anlatılmış kitapta. Bayan Gee'nin kurgusu insanı büyülüyor ve kitaptaki karakterlerin hayatlarına bizlerde ortak oluyoruz.

Başlarda olumsuz yapılan yorumlara rağmen ben pes etmeden kitabı okudum ve bitirdim. Okumanızı tavsiye ederim fakat olsa da olur olmasa da olur bir kitap.

Şahsen bana sorarsınız kitap okuduklarım içinde en iyiler arasında değil. Ama okunulası ve sevilesi bir kitap. En azından kitap ayracı için bile alınıp okunabilir.

Kitabı okurken sizde o dostluk ekmeğinden bir parça yemek için delireceksiniz. Merak etmeyin tarifi kitabın içerisinde var. Bir çeşit mayalı hamur tarafından yapılıyor. Ekmek denmesine rağmen daha çok keke benziyor.
Kitabı bitirdikten sonra bir somun ekmek yapın ve dostlarınızla yiyin. Bundan asla pişman olmayacaksınız. Hadi niçin bekliyorsunuz? Ben çayı koydum bile!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder