Cute Light Pink Flying Butterfly

Translate

11 Ocak 2014 Cumartesi

RÜYA

Küçük bedeni dünya ile henüz tanışmıştı, küçüktü ve savunmasızdı. Kime karşı? Büyüyünce tıpkı kendini savunamayacağı insanlara karşı.
Korkuyordu ve nefes alırken minik bedeni titriyordu. Attığı çığlıkları kendi de duymuyordu. Sonra beni fark etti. Gözleri titreyerek baktı bana ve kim olduğumu sordu. Rüya dedim. Benim adım Rüya. Hiçbir şey söylemeden yoluna devam etti. Artık büyüyordu. Ağır ağır adım atarken bir taşa takıldı ve yere düştü. Biraz göz yaşı döktü fakat ayağa kalkıp yürümeye devam etti. Büyüyordu.
Parlak bir şey gördü saf kalbi uzaklarda ona doğru hızlı adımlarla ilerledi. Sadece bir pırıltı için neydi bu heves böyle? Pırıltıya ulaştığında güneşi gördü ve onunla tanıştı. Hayranlıkla baktığı güneşe karşı bir süre sonra sitem içerikli cümleler sayıkladı. Çünkü büyüyordu. Bir şey daha gördü uzaklarda. Ama görmezden geldi. Ezdi geçti minik bedeni onları. Kırmızı ateşten olan yüreği yaktı geçti her yeri. Ağaçtı bunlar. Ama kalbi ağaçları yok sayacak kadar katılaşmaya başladı. Büyüyordu kalbi. Daha sonra bir ses duydu daha önce güzeli duymamış olan kulakları. Sese doğru yöneldi bedeni. O ses onun bedenine yapma, plastikten bir mutluluk vermişti. Koşmaya başladı bu sefer. Bu pis kokulu sese doğru. Ulaşamadı, her zaman boşlukta ulaşmak için ilerledi. Hemde kuş seslerini duymazdan gelerek.
Büyüdü o artık kulakları kuş seslerini de duymaz oldu. Artık iyice büyümüştü bedeni. Saçlarında yakıp tıktığı ağaçların külleri vardı. Gri ve beyaz renkli...  Beli eğriydi artık ve baston yapacak tek bir ağaç bile kalmamıştı. Artık ne o plastikten olan sesi ne de kuşların neşeli ezgilerini duyabiliyordu. Ayrıca göremiyordu artık. Büyümüştü hem de çok büyümüştü.
Sonra büyümüş olan siyah kalbi beni fark etti. Kim olduğumu sordu. Rüya dedim. Benim adım Rüya. 'Uyanabilecek miyim Rüya?' dedi bana yalvaran gözlerle. Bir şey söyleyemedim. O da benden cevap beklemedi zaten. Tüm duyularını kaybetmiş sanıyordum ki bir koku aldı büyümüş olan burnu. Son kez çekti içine. Ölüm kokusunu...


5 yorum:

  1. Etkileyici... Yüreğinize sağlık efenim ^.^
    Rüya'ya birde bu bakış açısı ile bakmak :3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim yorumun için. Bakmak ile görmek farklı şeyler görebiliyorsan ne mutlu sana.

      Sil
    2. Bakıp görememek zaten, öldüğünde , yaşadımmı ben demek gibi :) Burdaki ortam çok edebileşmeye başladı ben ufaktan kaçayım hehehe :D

      Sil
  2. superr guzel ve etkileyici kalemin etkileyici :)

    YanıtlaSil