Cute Light Pink Flying Butterfly

Translate

4 Ocak 2014 Cumartesi

KİTAP SEVERLERE


Kitaplarım, yavrucuklarım, evlatlarım- ama bir tanesi dostuma ait ödünç aldım vereceğim- kısaca hayatım.
Ya bak ne kadar da masum, ne kadar da okunası bakıyorlar. Ben bir kitap sever olarak onları daima seviyor, koruyor ve kolluyorum. Sizden de aynı özeni bekliyorum.
Eğer sizlerde benim gibi bir kitap severseniz benim gibi davranın.
Mesela;
*Kitap okurken kitabın kapağını katlayıp kitabın arka kapağına doğru kıvırmayın. Bu kitabınızın kapağını zedeler. Kitabın erken eskimesine sebep olur. Hatta mümkünse kitabınızı 90 derecelik açı ile açın ve bu şekilde okuyun böylelikle kitabınız ilk günkü gibi hoş görünecektir.
*Kitabınızı yanınızda taşımak için çantanıza koyuyorsanız bu konuda da dikkatli olmalısınız. Diğer eşyaların veya kitapların arasında ezilip bükülebilir. Bu nedenle sırt çantanızın içindeki diğer iki kalın kitabın arasına koyarsanız zarar görmeyecektir. Ayrıca dik değil de yanlamasına koyun. Daha az hasar ile kurtulabilirsiniz.
*Kitap okurken bırakıp daha sonra kaldığınız yeri bulmak için kitabın sayfasını asla kıvırmayın. Onun yerine hoş kitap ayraçları kullanın. Satın alabilir veya kendiniz yapabilirsiniz. Gerçi kitap alırken kitapçınız mutlaka bir iki tane ayraç veriyordur. Kullanmayı unutmayın.
*Oğlum kulunuz köleniz olayım kitaplarınıza iyi bakın. Sizin kitaplarınızda benim evladım. Dünya'daki her kitap benim evladım. Lütfen bu konuda özen gösterelim.

Bu arada istediğiniz buradan gördüğünüz, merak ettiğiniz, bir arkadaşınızdan duyup okumakta kararsız kaldığınız bir kitap varsa seve seve size kitabı tanıtır ve okumanız veya okumamanız için öneri yapabilirim. Lütfen yorum olarak veya diğer iletişim adreslerimden belirtin. Samimiyetle yardımcı olurum.
Okuduğunuz için,
İyi bir kitap sever olduğunuz için,
Kitapları koruduğunuz için teşekkür ederim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder