Cute Light Pink Flying Butterfly

Translate

10 Ocak 2014 Cuma

ÇOKTAN GİTMİŞ




Ne kadar umutsuz olduğumuza baksana,
Yoksun sen aslında,
Nefes alışlarını duyamıyorum,
Gözlerinden niçin düşmüyor yaşlar,
Gitmiş olamazsın değil mi?
Benim için hala üzülmen gerekirdi,
Niçin yanımda değilsin,
Duyamıyorum hıçkırıklarını,
Nedenini bende bilmiyorum,
Sadece bana gitmediğini söyle,
Gerçekten sensizliğin var olduğuna,
İnanamıyorum ve inanmıyorum,
Gitme demek istiyorum sana,
Ama artık çok geç sen gitmişsin,
Keşke biraz daha ağlasan benim için,
Ve pes etsem sana direnmeye,
Artık çok geç çünkü sen gitmişsin,
Geri dönüşü olmayan bir yolculuktasın,
Bilet alsam bile seni bulamamaktan korkuyorum,
Gitmeseydin gözyaşlarımı avuçlarına verirdim,
Şimdi gözyaşlarımı kendi avucuma biriktiriyorum,
Masalımsı bir düş için.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder