Cute Light Pink Flying Butterfly

Translate

17 Ocak 2014 Cuma

BAŞÖRTÜSÜ İÇİNDE AŞK | Kitap Yorumu |

Hey! Merhaba. Nasılsınız? Ben sizinle bir araya geldiğim için çok mutluyum. Bu konudaki samimiyetime güvenin. Yehhoooo! Cidden mutluyum. Neyse biraz ciddi Büş olayım. Öhöm öhöm.
 Merhaba bugün size yine çok hoş ve harika bir kitap tanıtacağım. Bu kitap Büş'ün kitaplığının demirbaşlarından. Hadi gizemli yolculuğumuza siz de katılın. (Böyle lafları söylemeyi nereden öğrendin der sevgili annem.)

Kitabımızın adı: Başörtüsü İçinde Aşk

Yazar Janmohamed Pakistan asıllı Müslüman bir geç kadındır ve kendi hayatının bir kısmını bizimle paylaşmış. Gerçekleri yazmış yani.
Bu kitabı çekici kılan tarafı gerçek bir hikayeyi anlatması. Bayan Shelina Müslüman kimliği ile İngiltere'de yaşamaktadır ve hayatının aşkını beklemektedir. Doğru ve gerçek olan bir aşk. Bu ne kadar zor olabilir ki?
Yani doğru kişiyi bulmak ne kadar zor?

'On üç yaşındayken kaderimde John Travolta ile evlenmek olduğundan emindim. Bir gün Londra'nın kuzeyindeki kapıma gelecek, bana delice aşık olacak ve onunla evlenmemi isteyecekti. Sonra İslam'a dönecek ve kendini Müslümanlığa adayacaktı.'

Diye yazıyor Bayan Shelina'nın kitabının arkasında. Bu hayali hangimiz kurmuyoruz ki bana söyleyin. Kore'nin çekikleri mi dersin, yoksa Amerika'nın sarışın adamları mı? Hepimizin böyle bir hayali vardır. Peki gerçekleşecek mi? Soru işareti, soru işareti...

Bu kitabı okuyarak sizler de kendi yolunuzu çizeceksiniz. Ah kapağı bile öyle hoş, öyle şirin ki.
Kitap peri masallarının içerisinden fırlamış gibi tatlı, bir o kadar da gerçek. Gerçekler biraz esprili bir dille anlatılmış bu daha da keyifli yapmış kitabı.

Kesinlikle, kesinlikle öneriyorum kitabı. Büş'ün incilerinden.
Kitap genel kültürünüzü arttıracak, aynı zamanda Dünya'ya evrensel bakmayı öğreneceksiniz. Evrensellik ve kültür benim için çok önemlidir. Okuyucularımın da bakış açıcının geniş olmasını isterim.

Şimdi iştah açıcı olsun diye kitabın başından bir kısmını sizinle paylaşacağım.

'Başörtümün altında çok şaşırtıcı bir hikaye saklıyorum. Bunu sizlerle paylaşmak isterim ama sırrımı saklayacağınıza söz vermelisiniz. Ben size hikayemi anlatabilecek kadar cesurum, peki siz dostum olabilecek kadar cesur musunuz?'

Ayağa kalkıp en yakın kitapçıya gidin ve bu kitabı alın. Asla, asla, asla pişman olmayacaksınız. içerisinde Vampir ve yaratıklar yok bu konuda üzgünüm(!). Fakat yok diye kötü bir kitap demeyin.

Büş'ün Notu: Bu kitabı her yaştan okuyucu okuyabilir. Çok hoş, şirin ve tatlı bir hikaye. Ben cesur olduğum için okudum. Pişman değilim. Şiddetle öneriyorum.

İyi okumalar...







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder