Cute Light Pink Flying Butterfly

Translate

20 Aralık 2013 Cuma

SOKAK KEDİSİ BOB | Kitap Yorumu |


Yine bir kitap. Yine hoş bir an. Yine duygulu anlar. Yine Büş bu kitaba bayıldı.
Aslında kitabı çok daha uzun bir süre önce okudum fakat vaktim olmadığı için sizlere tanıtamadım. Neyse ne demişler geç olsun fakat güç olmasın.

Öncelikle belirtmeliyim ki bu gerçek bir hikaye. Kitabın yazarı James Bowen bu hikayeyi gerçekten yaşadığı için yazmış ve bu yakışıklı kedi Bob sayesinde hayatı değişmiş. Bu kitabı çok beğendim dostlarım. Kesinlikle tavsiye ediyorum.

Bob harika bir kedi. Aynı zamanda çok sevilesi. Onun bu cazibesine James karşı koyamadı. Ve harika bir dostluğun başlangıcı oldu.

Bob'un şirin yüzü sokaklarda gitar çalarak geçimini sağlayan ve ses çıkardığı halde fark edilmeyen James'in fark edilmesinde etkili oldu. Bu iki dost harika anılar yaşadılar birbirlerine destek oldular. James, Bob'un geçmişteki hikayesini hiçbir zaman öğrenemedi fakat kendininkini düşününce pek de farklı olmadığını düşündü. Bu iki koca adam birbirlerine hep destek oldular.

Şunu söylemeliyim ki. Bu kitabı okuduktan sonra biz kedim olsun istedim. Hala da istiyorum. Böyle bir dostluğu kim istemez ki? Okuduktan sonra sizde böyle bir kedinin dostluğuna ihtiyacınızın olduğunu düşüneceksiniz.

Bob James'in kabine dokundu. Gerisi hikaye...


                                Bob ve James'e el sallayın dostlarım.

                                   
Not: Bir kitapları daha var ve onu okumak için sabırsızlanıyorum. Okuyunca sizinle paylaşacağımdan emin olabilirsiniz. Teşekkürler.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder