Cute Light Pink Flying Butterfly

Translate

4 Aralık 2013 Çarşamba

ORTAYA KARIŞIK BÜŞ

'Gök kuşağının tüm renklerini saçlarına dağıtsam hala siyahı ister misin?'

Gülüyoruz, ağlıyoruz. Şu fani dünyada hemen hemen her duyguyu yaşıyoruz. Mutlu olmak varken, gülümsemek ve neşeli olmak varken hala somurtuyoruz. Birde şöyle söylüyoruz. 'Eğer biraz ağlarsam rahatlarım.' Gerçekten öyle mi? Bakın benim bir sözüm var:

'İnsan üzgün olduğu için ağlamaz mutlu olmak için göz yaşı döker.'

Düşünmeliyim düşünmeliyim. Ne düşünmem gerektiğini bile düşünmeliyim. Tahmin edersiniz ki benim bir tane beynim var. Sizin de öyle olduğu gibi.,

Bugün ne yaptım eve dönerken biliyor musunuz? Çok komik ve küçük bir durum. Boğulacak gibiydim sıkıntıdan ve stresten. Hava kararmıştı ve buz gibi bir hava vardı. Eve doğru yürüyorum aheste aheste ve içimden sürekli nefret söylemleri geçiyor. Dedim ki böyle olmamalı Büş. Yani insanlar istediği için değil de kendi istediğim için yaşamalıyım bazı şeyleri. 
Yürürken, bir hedef belirlemiş yürürken nasıl hissedersiniz. Kendinizi eve veya markete giderken hayal edin sadece ilerlersiniz ve duraklamazsınız. Yani herhangi bir şey olmadığı sürece. Ya da geri geri gitmezsiniz hedefinizin zıttı olan yöne.

Ben işte bundan bile sıkılmıştım. Bu nedenle hedef olarak belirlemiş olduğum yeri arkama aldım ve ters yöne yürüdüm tekrar düz gittim tekrar aksi yöne...
Bu beni mutlu etti. Anlarsınız ya ben kuralları çiğnedim bir nevi.
Sonra o anda kaçıp gitmek istedim, terk etmek. Sonra düşündüm ben kimsen kaçmaya çalışıyorum? Nereye gidersem gideyim bedenim ve ruhum benimle gelecek. Kendimden kaçmaya çalışırken ne anlamı var ki gitmenin. Aciz bedenim hep beni takip ediyor. Benim şuursuzluğumu.

Böyle işte kelin merhemi olsa kendi başına sürermiş. Ben sadece düşünce dağıtıyorum sizlere yardımcı olanları alın kalanını ise bir başkasına verin. Sizin işinize yaramayan bir başkasına ilaç olabilir.

Kendi sözlerimi paylaştım bugün giderken bir söz daha yazayım ve gideyim. Kendi çaresizliğimi anlatan belki de size çare olan...

'En çok korkmaktan korkuyorum ve bu nedenle korkuma sığınıyorum yalnız kalmamak için.'





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder