Cute Light Pink Flying Butterfly

Translate

1 Aralık 2013 Pazar

BOŞ KAFA BÜŞ

Merhaba ben boş kafa Büş.
Görüşmeyeli uzun zaman oldu. Hepimiz insanız ve kendi hayat düzenimiz var. Ya da kendi hayat düzensizliğimiz içerisinde ayakta tutmaya çalıştığımız bir birey apartmanımız var. Ben ikincisine aday olabilirim.
İşte birde yalnızlığımla boğuşurken sizin yokluğunuz beni çok üzdü. Sizler benim arkadaşımsınız öyle ya da böyle.
Geziye gittim bu arada Ankara-Eskişehir-Konya inşallah sizinle paylaşabilirim gezim ile ilgili şeyleri fakat objektif bakmam için dinlenmeye ihtiyacım var. Belki hiç yazmam.
Ayrıca kendimi keşfettikten bir şeyler yazdıktan ve bloğumu açtıktan sonra okulda düzenlenen yaratıcılık vs... kursuna katıldım umarım size daha hoş şeyler sunabilirim. Bunları sırf ölmediğimi bilin diye yazdım ki kiminizin umurunda bile değilim. Yine de teşekkür ederim bu satıra kadar yer yer sıkılıp gözlerini devirdiğiniz halde okuduğunuz için.

Büş gider yeşil bir yolda
Yol dediğinde 3-4 demet yonca
Bakmayın Büş'ün  yalnızım dediğine
Çok var sizin gibi güzel okuyucu onda

4 yorum:

  1. "Bunları sırf ölmediğimi bilin diye yazdım." kkkk :D

    YanıtlaSil
  2. Çok tatlısın Büş:) dünce tarzina ve düsündüklerini korkmadan utanmadan disariya vurabilmene bayildim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Ee sen susarsan o susarsa bir Büş gelir ve patlayıverir. Beni çok sevindirdin yorumunla... Tekrar teşekkür ederim.

      Sil