Cute Light Pink Flying Butterfly

Translate

15 Aralık 2013 Pazar

KIZIM

Küçük bir kızım var benim. Kıvırcık saçlı. Daima gülümsüyor bana. Her zaman güveniyor annesine tabi bende ona. Elinden tutup okula götürdüm onu. Hevesle başladı minik elleri yazı yazmaya fakat erken yoruldular. Oysaki hiç ağlamamıştı okulun ilk günü. Neden böyle aşağıda omuzları? Kendinden büyük çanta taşıyor nedeni bu mu acaba? Bilsem çare aramaz mıyım yavruma. Bilmiyorum ki. Yapmak istemiyor öğretmeninin verdiği ödevleri. Hani benim kızım doktor olacaktı diyorum sonra kızıyorum kendime el insaf daha birinci sınıf çocuğu ben neler düşünüyorum. Böyle doyumsuz olduk işte. İnsanoğlu böyle.
Bir gün sordum yavruma okulu seviyor musun diye? Ağzından tek bir cümle çıktı sonra oyuncaklarına gömülmek üzere uzaklaştı kollarımdan. Ağzından çıkan cümlesinin beni ne kadar sarstığının farkına varmadı minik yüreği.
'Hiç oyun oynamıyoruz ki anne.'




2 yorum:

  1. Boyle bir ilhamin nerden estgini metak ediyorum; )) zevkle okudum 10numara5yildiz★★★

    YanıtlaSil
  2. Ah beğenmene öyle çok sevindim ki, ilhamım artık elleri toprak kokmayan minik yavrular. Yürüyen çantaları görünce bunları hissediyorum.

    YanıtlaSil