Cute Light Pink Flying Butterfly

Translate

21 Aralık 2013 Cumartesi

KIRMIZI ŞEMSiYEM


Sadece biraz yağmurda yürümek istemiştim. Yürüyorum. Kulağımda; asfalt zeminde yürürken ayakkabılarımın çıkardığı ses, yağmur damlalarının kırmızı şemsiyemin üzerine düşüp eğimli yerden kayarak yere damlalar halinde düşerken çıkardığı ses ve iç sesim var. Kırmızı şemsiyemin altından etrafı izliyorum. Etrafı izlerken kışı niçin sevdiğimi hatırlıyorum. Çünkü kış soğuk. Bu ısınmaya ihtiyacımız olduğunu hatırlatıyor. Kışın içinde nefret duygusu var. Kış biraz da hüzünlü. O inatçı bir ihtiyar. Üzerinde yılların verdiği yorgunluk var. Biraz da mutsuz. Ama onu mutlu etmek zor değil kırmızı bir neşeyle onun çizdiği tablo bir anda değişiveriyor. Hüzünlü olan mevsimde bir anda insan gülümsemek istiyor. Bu benim elimde. Gülümsetmek.

 Kırmızı şemsiyemin altından etrafı izliyorum. Şikayet edebilirim pantolonumun paçalarının ıslanmasından. Ya da şemsiyemin üzerine damladıktan sonra kayarak arkama taktığım sırt çantamın bir kısmını ıslattığı için yağmura sinirlenebilirim. Ama yapmıyorum. Çünkü mutlu olmak benim elimde. Hava huzur verici ve ben yağmur damlalarının sesini dinlemekten memnunum.

Eve gidiyorum ve beni bekleyen sıcak bir yuvam var. Aslında biraz daha dışarıda kalmak istiyorum fakat ayaklarım beni eve sürüklüyor. Daha fazla bu yaşlı ihtiyara dayanamayacak kadar yorgunlar.
Kırmızı şemsiyemi evin girişinde kapatmak zorunda kalıyorum. Başımı kaldırıp son kez bakıyorum yağan yağmura bu sefer başımda kırmızı şemsiyem yok. Fakat gülümsüyorum karşımdaki görüntüye ve fısıldıyorum:
'Tekrar görüşmek dileğiyle.'

9 yorum:

  1. bloğun çok rahatlatıcı, çok sevdim <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cidden mi? Çok teşekkür ederim, onur duydum. Beni çok mutlu ettin.

      Sil
  2. evet bloğun çok güzel,özellikle müziklerine bayıldım <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Beğenmene çok sevindim!!!

      Sil
  3. Büş :)) İlk kez ziyaret ettim bloğunu ^^ Ama keşke daha önce uğrasaymışım :) Kalemine sağlık~

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oo dostum geç olsun güç olmasın. Beğenmene çok sevindim. Bundan sonra hep beklerim...

      Sil
    2. Tabii efenim her zaman gelirim ^-^ Esen kalın ~

      Sil
  4. Artık bu hoş mekan, hergün uğrayipta soluklandiğim ferahlatici bir sedir ağacı edasinda olabilir benim için.. Kalemine sağlık.. Düş'lerinden düsenler ne de qüzeller.. ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunları duymak beni çok mutlu etti doğrusu. Her gün, her an kapım açık, mutlaka bekliyorum o halde! Düş'lerim daima size ulaşır umarım...

      Sil