Cute Light Pink Flying Butterfly

Translate

6 Aralık 2013 Cuma

KİM BU BÜŞ?

Merhaba!
Dikkat dikkat bu kişisel bir blogdur. Bu nedenle istediğim düşüncemi paylaşabilirim.
Şu üç yazıdır kendime çok taktım kabul ediyorum. Büş, Büş, Büş. Aman Büş. Çok abarttım kendimi. Yani kim ki bu Büş? O ben oluyorum. İyi olan birkaç özelliğim haricinde standart fonksiyonları gerçekleştiren bir insan örneğiyim.
Birkaç iyi özelliğimi kendi adıma kötüye kullanmaktan hiç çekinmem. Bu Büş ne diyor? Açıklayayım izlinizle:

GÖZLEM
Gözlem yeteneğim var. Ama aşırı derecede. Ben herhangi bir yere bakarken dahi görüş açımı kapsayan tüm şeyi görebiliyorum ya da gözlemleyebiliyorum. Dersiniz ki göz var herhalde görüyorsundur. Fakat bu normal bir şey değil. Örnekle açıklayayım.
Örneğin okulun bahçesindeyim. Oturuyorum ve bir arkadaşımla konuşuyorum veya kitap okuyorum. Yanımda oturanların seviyesiz sohbetini algılarım, çaprazımda yere çöp atan aciz çocuğu fark ederim, karşımda basketbolu sırf kızlara hava atmak için oynayan sonra dikkat çekmediğini fark edince parmağı incindi diye kolu çıkmış gibi davranan erkekleri görürüm, karşımdaki bankta sırf havalı görünmek için -bu gençliğin genel kaygısı hava yok mu Allah'tan paralı değil- okuma kitabı taşıyan çocuğu algılarım... Daha sayayım mı hani böyle o kadar çok insan var ki. Tek amacı ucuz bir insan olmaya çalışmak.

Ben böyle insanları fark ediyorum. Birde analiz raporu çıkarıyorum onlara. Yapıştırıyorum öylelerine bu insan değil damgasını -benim standartlarıma göre insan değil artık kendimi ne sanıyorsam(!)- o benim için artık bir hatalı ürün oluyor. Tabi ben öyle bir şahısım ki böyle insanları yüzüne bakıp ikiyüzlü olmak gibi bir seçeneğim varken, onlardan hoşlanmadım halde yüzlerine gülmek varken gidip hislerimi belli edecek derecede tavır takınıyorum ve seviyeli davranıyorum. Ne yapayım kardeşim Büş'ü annesi olgun doğurmuş.

Tamam Büş her şeye evet. Sen adamı gözlemle, sevmediğin hareketleri varsa muhatap olma tamam. Peki neden daha fazlasını istiyorsun ki?

Ne mi istiyorum? Ben istiyorum ki benim gözümde değersiz ve toplumda yeri olmaması gereken gereksiz insanlar diğer insanların gözünde de benim gördüğüm gibi olsun. Onlar da değer vermesin, benim gibi tavır alsın ki o kendini bir şey sanan insanların ne kadar seviyesiz olduğu anlaşılsın. Ama yok kardeşim şu dünyada bir tek Büş böyle düşünüyor birde üstüne dışlanıyor. Yazık ama Büş'e.

Ama ben mevzuyu sonradan çözdüm. Meğer benim gibi düşünmeyip benim sinir olduğum insanlarla yakın olan, onları insandan sayan aksine beni ezik ve sanki kötü olan, yanlış yapan benmişim gibi davranan insanlarında aslında o benim değer vermediğim insanlardanmış. Tabi öyle x'li olan insanlar yine kendi gibi x'li olan insanla takılıyor. İşte sonra efendim Büş niye yalnız. Sonra Büş'e nasıl katlanıyorsunuz siz? Kim bu siz olmayan sizler var etrafımda aman Allah'ım.

Böyle işte sonra Büş böyle adi bir insan (!).
Şaka maka ben de kötü bir insan olabilirim. Sen de olabilirsin. Onlarda olabilir. Ama önemli olan kötüden veya iyiden sonra gelen insan kelimesini oraya koyabilmek.

Kötü ya da iyi bir insanım. Onlar kendilerine göre kelebek bana göre bir böcek. Ben mi neyim işte tüm bunları gözlemleyen ve yazan Büş.

Büş atarı basar ve gider.

Verdiğim geçici rahatsızlıktan dolayı özür dilerim.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder