Cute Light Pink Flying Butterfly

Translate

7 Aralık 2013 Cumartesi

BEKLEME VE YÜRÜ

İstedim ki daha güzel bir yer olsun dünya. İstedim ki mevsim ne olursa olsun mutlu olsun herkes. Hava nasıl olursa olsun hep huzurlu olsun yürekler. Sadece doğanın müziğini dinleyelim. Yapay çiçekleri satmak yerine gerçek çiçekleri koparmaya kıyamayalım.
Dileğimdi sadece gülen insanlar. Özlemim de bir kaç hoş sohbet ve kıkırdama sesleriydi.
Yakından bakınca büyük ve ürkütücü, uzaktan bakınca küçük ve soğuk olmayan bir kalpti istediğim. Her açıdan saf, temiz ve duru bir kalp. Sıcaklığının her yere yayıldığı bir kalp. İstedim ki yaşayan bir kalp.
Bekledim ben o dünyayı. Bekledim ben o sohbetleri. Bekledim ben o kalbi. İnsanın vakti beklemekle geçiyor zaten. Zaman su gibi akıp gidiyor. Zaman geçerken yaşlanmışım zaten bende. Saçlarıma aklar düşünce fark ettim. Artık ayaklarım daha yavaş hareket edince anladım. Neden bekledim ben bunca şeyi? Bunca özlem duyduğum şeylere koşarak gitmek varken ben niçin oturdum? İstedim ki benim ayağıma gelsin. Ben yormayayım o aciz bedenimi sadece bekleyeyim. Bekledim. Bir kere ayağa kalkıp adım atmadım. Hep bekledim. Yaşlanınca fark ettim. Şimdi diyorum keşke ayaklarım tutarken ulaşsaydım isteklerime. Ulaşmak önemli değil de en azından adım atsaydım.
Alsaydım sırt çantamı sırtıma cebimde birkaç bozukluk. Yürürken atsaydım telefonumu yol kenarına. Yolda yürürken rüzgarla saçlarımın oynamasına izin verseydim. Kulağımda hoş sohbetlerin beklentisiyle yürüseydim aheste aheste. Belirli bir hedefim olmadan sadece yürüseydim. Belki o zaman karşımda göreceğim hardal rengi manzaraya doğanın güneş rengi diyebilirdim. Diyemedim.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder