Cute Light Pink Flying Butterfly

Translate

20 Aralık 2013 Cuma

AYNI YILDIZIN ALTINDA | Kitap Yorumu |


Hoş bir kitap ile karşınızdayım. Oh bekle! Çok Hoş bir kitap ile karşınızdayım. Kitapta kullanılan hoş bir cümleyi, bu kitabı övmek için kullanacağım. Bu kitabı okuduğunuzda yıldızların tadına bakmış gibi hissedeceksiniz. Enfes bir kitap. Bu hoş kitap için John Green'e teşekkür etmek istiyorum. Böyle kitaplara ihtiyacımız var Bay Green.
Eğer bu kitabı okumak konusunda kararsızsanız bir dakika bile düşünmeden alın ve okuyun. Büş şiddetle tavsiye eder.
Kitabın içine biraz göz gezdirirsek eğer;

Hazel Grace,
Yoksa Sadece Hazel mi demeliydim? Kitabın ana kahramanı. Kanser hastası olan bir kız. Annesinin zorlaması -iyi ki zorlamış diyeceksiniz okuyunca- ile kanser terapi merkezine gidiyor. Oksijen tüpü olmadan bir yere gidemez çünkü nefes almakta zorlanıyor kanseri nedeniyle.

Augustus Waters.
Evet Bay Metafor ile tanışmak için çıldıracaksınız. Tahmin edersiniz ki bu kişi de kitabın erkek kahramanı. Kanser hastası ve bir bacağı kanser nedeniyle protez. Ben ona Bay Metafor diyorum. Okumak için sanırsızlanın diye böyle küçük kırıntılar vermem de sakınca yok değil mi?

Bu iki genç bedenin nasıl yapboz parçaları gibi harika bir uyum ile birleştiğine şahit olunca dudağınızın kenarında oluşan tebessüme karşı koyamayacaksınız. Sonunu tek nefeste okuyacak ne Sadece Hazel'ın oksijen tüpüne ihtiyaç duyacaksınız. Okumadan geçmeyin. Pişman olmayacaksınız.

Şu hayatta kimin bir canlı bombaya dönüşeceğini tahmin edemezsiniz. Sadece hayatı yaşanması gerektiği gibi doğru yaşayın ve gülümseyin.


Not: Kitabın filmine yakında vizyona girecek. Yanılmıyorsam çekimler sona erdi. Kitabın film kapağını sizinle paylaşmak istiyorum.



Not1: Emçi dostum teşekkürler. Evladını -A.Y.A.- bana emanet ettiğin için.





4 yorum:

  1. Heey o Emçi benimm! :) Dostum, yazdığın küçük bir not bile beni mutlu etmeye yetiyor. Seni seviyorum Büş^üm ♡

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Emçi. Ne tatlı ve sevilesi insan o. Destekçim benim. Hayatımdaki değerli insanlardan biri olduğun için teşekkür ederim Emçi.
      Not: Notları bu kadar seviyorsan, bende not çok.

      Sil
  2. kitabı okudum ve seninle aynı fikirdeyim büşra abla kitap resmen içine çekiyor bir günde bitirdim kitabı ama tekrar tekrar okumak istiyorum filminide dört gözle bekliyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende filmi çok merak ediyorum. Kitap öyle hoş ve sürükleyiciydi ki tek nefeste okuyabilirdim herhalde... Tekrar tekrar.

      Sil