Cute Light Pink Flying Butterfly

Translate

16 Kasım 2013 Cumartesi

ÖZLENEN MÜZİK

Kulağımda çok hoş bir müzik var. Daha önce hiç duymadığım. Ne hoş bir ezgi bu Yarabbim! O ezgiye öyle büyük bir özlem hissediyorum ki bunu dile dökmek için kanatmalıyım kalbimi ve kalemimi kullanmalıyım, her bir satırı doldurmalıyım bu kırmızı sıvıyla, canımı verene kadar bu uğurda. Yıllarca bekliyorum bu melodiyi. Gelemiyor, gelemiyor. Yoksa gelmek mi istemiyor? Bilmiyorum. Tek bildiğim çok özlediğim. Umudum var hala. Yıllarca beklemiş olsam da hala geleceğine karşı bir umut besliyorum avucumda
Öyle bir müzik ki bu...
Bal gibi şerbet gibi masalsı ve tatlı. Güz gibi kış gibi soğuk ama içten. Güneş gibi bulut gibi bir var bir yok. Yol gibi yolcu gibi ürkütücü ama aşılmaz değil. Aşk gibi aşık gibi sevgisiz ama sevilmeyi bekleyen.
Bu beklediğim ezgi en sevdiğimiz. Her birimizin ihtiyacı olan en sevdiğimiz.
Bestelenmemiş bir şey daha, dokunulmamış, sevgi gösterilmemiş bir müzik bu. Ama hissedilen, beklenilen ve özlenilen.
Öyle eşsiz ki bu müzik insanın fani bedenine nakış nakış işleniyor adeta. Dinlemedim ben henüz bu müziği, dinleyemedim.
Gelmedi yanıma belkide henüz bulamadı beni. Arıyordur ama değil mi?
Böyle özlemle beklediğim müzik bedenime nüfus etmek için çırpınıyordur değil mi?
Ah hoş bir müzik ki bu kulağımdaki, dilediğim an içeceğim sonsuzluk şerbetini.
Bekliyorum ve özlüyorum.
Yanımda beyaz umut kelebekleri.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder