Cute Light Pink Flying Butterfly

Translate

19 Kasım 2013 Salı

ONSUZLUK

Dokunmak istemiyorum ama sonsuza kadar en değerli ipeklere yıldız işlenmişcesine parlayan yüzüne bakmak istiyorum. Seyretmek istiyorum onu, hayatımın son anına kadar. Özlemek istiyorum onun sesini çünkü insan hatırladığı bir şeyi özler değil mi? Ben onun sesini unutmak istemiyorum. Bu yüzden özlemek istiyorum hatırladığım sesini. Nefesini hissetmek istiyorum, saçlarımı usul usul tarayan nefesini. Gözlerine bakmak istiyorum gözümü kırpmadan, bu uğurda tüm göz yaşlarımı tüketene kadar. Seviyorum kalbimin onun için atmasını, çok seviyorum ellerimin ona doğru uzamasını en çok da onun kalbimde varlığı nedeniyle gamzelerimin güneşe merhaba demesini seviyorum. Hayır, hayır. Sevmiyorum, sevemiyorum. Onun günaydın diyemediği bir güne bakarak uyanmayı sevmiyorum. Onun yağmurdan şikayet ederek başlayamadığı sabahları sevmiyorum. Rüzgarın onun saçlarını uçuramadığı gerçeğiyle yaşamayı sevmiyorum. Onu günler geçtikçe özlediğim halde diğer insanların unutmasına şahit olayı sevmiyorum. Onsuz her dakika bedenime saplanan can kırıklarını bedenimden uzaklaştırırken ağlamayı sevmiyorum.
Ben aslında onsuzluğu sevmiyorum. Onsuzluğa alışmayı sevemiyorum.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder