Cute Light Pink Flying Butterfly

Translate

27 Ekim 2013 Pazar

Yağmura Küstüm


Kırık bir kalbim var benim. Kime olduğunu hiç bilmediğim. Küstüm rüzgara ve yağmura... Uçuşturamıyor saçlarımı. Yetmiyor gücü buna?
Ya yağmura ne demeli niçin ortak olmuyor benim göz yaşlarıma? Herkes gördü işte düşen damlaları, neden saklamadın benim yaşlarımı?
Yok, hayır ben ağlamıyorum. Neden ağlayayım ki? Evet acı var Dünya'da, acımasız insanlar var evet. 
Zor hayat biliyorum çok zor ve sevgisiz. Evet arkama bakmamalıyım biliyorum, sürekli devam etmeliyim. Fakat ya bir şey düşürdüysem ardımda? Ya bu düşen şey kalemimse, defterimse? Ya kalbimse?
Eğer kalbimse ne olacak? Geri dönüp alsam olmaz mı? Yoksa dönsem çok mu geç kalmış olacağım? 
Düşürdükten sonra kırılmıştır ama değil mi? Kırılıp paramparça olmuştur değil mi? Dönemem ben geriye.
Biri arkamdan kalbimi de alıp gelse tamir ettirse ve bana geri verse? Vermez değil mi? Kalbim onda kalır ve istesem de vermez. Zorla alırım ondan ve canım acır. Onunda canı acır.
Bu kadar zor mu yağmur? Göz yaşlarımı gizlemek? 
Tamam gizleme. Tamam ağlayacağım ben. Evet yalan söyledim ağlıyorum zaten. Tamam kalbim geçmişte kalsın. İstemiyorum kimse tamir etmesin.
Ama rüzgar sana küsmüyorum ben. Saçlarımı uçurmanın zor olduğunu bende biliyorum. Küsmedim sana.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder