Cute Light Pink Flying Butterfly

Translate

16 Ekim 2013 Çarşamba

SADECE YAŞIYORUM

Nefes almadan yaşıyorum hayatı.
Almıyorum en küçük bir anı bile kaçırmayayım diye.
Nefes almıyorum çünkü vermek zorunda kalırım diye.
Almıyorum alamıyorum yaşamak daha değerli gelsin diye.
İstemiyorum almak dünyayı daha fazla kirletmeyeyim diye.

Bakmadan yaşıyorum hayatı.
Etrafıma hiç bakmıyorum, kapatıyorum gözlerimi.
Değerlensin diye göremediğim ucubelikler.
Görmüyorum çünkü daha güzel olsun diye dünya
Renkler daha canlı olsun diye, yada insanlar

Duymadan yaşıyorum hayatı.
Neden duymak isteyeyim ki kötülükleri,
Neden duymak isteyeyim ki ölüm haberlerini
İnsanların bağırıp, haykırmalarını ya da araçları,
Neden isteyeyim ki nefreti, hüznü, kederi

Düşünmeden yaşıyorum.
Dünüm var benim ama hatırlamıyorum.
Bugünüm var benim şu an yaşıyorum.
Yarınım var benim ama ulaşamıyorum.
İstemiyorum da zaten, sadece yaşıyorum.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder