Cute Light Pink Flying Butterfly

Translate

26 Ekim 2013 Cumartesi

İSTİYORUM

Green Day dinlemek istiyorum.
Paramore dinlemek istiyorum.
One Ok Rock dinlemek istiyorum.
ELLEGARDEN dinlemek istiyorum.
CNBLUE dinlemek istiyorum.
FTISLAND dinlemek istiyorum.
Nightwish dinlemek istiyorum.
Apocalyptica dinlemek istiyorum.
Evanescence dinlemek istiyorum.
Royal Pirates dinlemek istiyorum.
Lunafly dinlemek istiyorum.
İstiyorum istiyorum. Tüm şarkıları dinlemek istiyorum. Tüm J-Rock'ı keşfetmek istiyorum. Rock ruhunu hissetmek istiyorum. Tüm müzik türlerini keşfetmek istiyorum.İstiyorum da istiyorum.

Aynı Yıldızın Altında okumak istiyorum.
Dost Ekmeği okumak istiyorum.
Sokak Kedisi Bob okumak istiyorum.
Yakut Kırmızı okumak istiyorum.
Senden Önce Ben okumak istiyorum.
Yeniden yeniden Çalıkuşu okumak istiyorum.
Tüm kitapları okumak istiyorum.İstiyorum da istiyorum.

Filmde izlemek istiyorum. Dizide izlemek istiyorum. Söyleyemeyeceğim kadar çok izlemek istiyorum.

Bunları istediğim gibi yapamıyorum. Özgürlük mü bu? Ya da iç disiplin mi? İstediğim şeyler kötü şeyler mi? Hayır. Kesin bir hayır. O zaman niçin yapamıyorum? Ben cevabı bilmiyorum. Size soruyorum. Sizde benim bu sorularımı hiç umursamıyorsunuz. Şu an çok duygusallaştım. Şimdi gideceğim ye yine bu istediklerimi yapamayacağım. Yapsam da sınırlı bir sürede yapacağım.

Sizde benim gibi misiniz? Benim gibi sınav öğrencisi, ders çalışmasa bile çalışması gerektiğini iliklerine kadar hissederek yaşayan bir acınılası kişi misiniz?
Eğer üniversiteyi kazanırsam mezun olduktan sonra sadece iş gideceğim, geleceğim ve
Kitap okuyacağım, milyonlarca dizi ve film izleyeceğim, tüm belgeselleri izleyeceğim, müzik indirip takip edeceğim, dil öğrenmek için sürekli çalışacağım ve daha az yemek yiyeceğim.
Özgür olmak için kanatlara değil, mesleğe ihtiyacım var.




http://www.youtube.com/watch?v=Uj40JrDrlpw (Dinleyin biraz gülümsetebilir...)


3 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Söylediklerine katılıyorum ama 2 şey var.

    1-Şu an insanlar tarafından ders çalışmak varken dizi, müzik, film gibi şeyler zaman kaybı olarak görülüyor. (kitap da kısmen öyle görülüyor ama sınava yardımcı diye biraz göz yumanlar da var.) Bunda ne kadar haklılar bilemem. Bence kişi üzerindeki etkisine göre değişir. Bazen dizi izlerken çok abarttığımı ve günümü onlara harcadığımı, o zaman içerisinde daha farklı ve beni geliştiren şeyler yapacağımı hissediyorum. (ders çalışmak bunun sadece %10'u :D )

    2-Meslek sahibi olunca ne kadar özgür olacağımız muamma.. O da mesleğe göre değişir heralde.
    Ana konusu insan olan bi meslekse ne mutlu "işimi yapıyorum" bahanesiyle hem iş hem hobi.. :)
    inşallah iyi ve özgür bi mesleğimiz olur ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Meslek edinmek zaten başlı başına bir özgürlük fakat özgürlüğün kelime manası bilinmiyor ya da günümüzde özgürlük öznel bir kelime haline geldi. Ben hiç abartmıyorum izlerken dizi ve film fakat abartmak istiyorum, ben ders çalışmayı çok seviyorum fakat sınav kazanmak, iyi bir not almak için değil öğrenmek için yapmak istiyorum ki bu da günümüzde mümkün olmayan bir şey. Umarım dediğiniz gibi en hayırlı mesleği Allah nasip eder.

      Sil