Cute Light Pink Flying Butterfly

Translate

12 Ekim 2013 Cumartesi

GECENİN LACİVERTİ

Son kez mutlu oldum.
Soğuk bir yaz gecesinde.
Yalnız değildim, yanımda yalnızlığım vardı.
Korkmuyordum mutlu olmaktan.
Çıplak bir cesaretim vardı yanımda, savunmasız ama gerçek.
Ağlamadım ben, çünkü gökyüzü gülümsemediği halde eşlik ediyordu sükunetime.
Nefes alıp verdim ama derinden değil. Derinden alırsam içimdeki acıların ortaya çıkacağını düşündüm.
Kapattım gözlerimi baktım kalbimle geceye.
Neden bu kadar güzelsin sen böyle.
Yanında kimse yok mu senin?
Benim yanımda kadim dostum yalnızlık var.
Yazık ama sana, bir diken gibi batmıyor mu ışıltılı yıldızlar?
Yakmıyor mu onların parlaklığı canını?
Zor mu senin içinde nefes alıp vermek?
Tamam sorularımla sıkmayacağım seni.
Mutlu olmuştum değil mi?
Evet olmuştum.
Gecenin lacivert rengi bana birini hatırlattı.
Sarımsak kokulu bir anıydı o biri.
Küçük beynimin bir köşesine saklanmış.
Yazık değil mi benim küçük beynime gözümde değersiz insanı taşımaya?
Yazık tabi hemde ne yazık.
İşkence ediyorum ben ona.
Attım gecenin lacivertine.
Git dedim nereye gidersen git.
Yanlış anlama kalbimde değerlisin ama beynimde yerin yok senin.
Git bu yüzden laciverte.
Sen benim için hiç pembe olmadın ki. Yada mavi.
Siyah da olmadın, olamazdın. O kadar kötü değilsin.
Sen anca laciverti hak ediyorsun.
Git bu yüzden.
Özlersem bakarım gözlerim kapalı bir şekilde gök yüzüne.
Git bu yüzden gelme.
Mutluyum.
Gittin küçük beynimden.
Uzaklaş ve gelme.
Yıldızlar kayarken canını yaksınlar daima.
Ama ağlama.
Ağlarsan kış gelir, yağmur gelir.
Ama ben tatlı bir yaz gecesindeyim.
Ağlama.
Ağlarsan bende ağlarım.
Ağlama.
























(Rhone Nehri Üzerinde Yıldızlı Bir Gece-Vincent Van Gogh)

5 yorum:

  1. Böyle bir en iyi arkadaşa sahip olmak nedir bilir misiniz? O kadar mutluluk verici bir şey ki; şu 'anlatılmaz, yaşanır'lardan. Her yazısını ayrı beğeniyorum, okurken bir gram bile sıkılmıyorum, harika yazıyor. Sürekli blogunu açıp kontrol ediyorum. O benim biricik yazarım. ♡

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah şımardım. Çok teşekkür ederim dostum. İyi ki varsın. Okumaya devam et o zaman. Ben yazmaya devam ettiğim sürece...

      Sil
  2. Gerçekten yine süpersin burning!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Çok mutlu oldum şimdi... Burningliğimi gösteriyorum değil mi?

      Sil
  3. Ahh bu yazı bi harika. Çok beğendimm ^^

    YanıtlaSil