Cute Light Pink Flying Butterfly

Translate

4 Ekim 2013 Cuma

GECE VE GÜNDÜZ


Geceyi seviyorum. Çünkü gündüzün sıcak tavırlarını ve insanın içini ısıtan gülümsemesinin değerini anlıyorum bu sayede.
Geceyi seviyorum. Bu şekilde gündüzün gösterdiği şefkatin değerini anlıyorum.
Geceyi seviyorum. Karanlık sokaklarda yürürken sahip olmaya çalıştığım cesareti ve gücü gündüzde kullanmama gerek yok..Gündüz beni tüm karanlıktan sakınır çünkü.
Geceyi seviyorum. Çünkü saklar gündüz benim geceleri düşündüğüm tüm korkuları.
Geceyi özlüyorum ayrıca. Gündüze duyduğun sevgiyi beklerken onun dostluğuna ihtiyacım var çünkü.
Geceyi bekliyorum. Bekliyorum çünkü siyah tül örtüsünü üzerimden kaldırmazsa nasıl kavuşurum gündüzüme.
Geceyi hep seviyorum. Işıl ışıl parıldayan yaldızlı ve yumuşak battaniyesini gündüzü beklerken üzerime örtüyor çünkü.
Geceye ihtiyacım var. Gündüzün güneşinin yokluğunda dolunaya tutunuyorum çünkü.
Gece olmasa nasıl gündüze kavuşma arzusuyla yanıp kavrulan yüreğimi serinletebilirdim.
Gece olmasa nasıl gündüze karşı olan derin hislerimi açıklayabilirdim.
Ben bu yüzden seviyorum geceyi...
Gece benim için gündüze açılan bir kapı...
Gündüzsüz yaşayamam ben...
İşte bu yüzden çok seviyorum geceyi.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder