Cute Light Pink Flying Butterfly

Translate

15 Ekim 2013 Salı

CEVAP VEREMEDİM

Ağladım dün gece
Yıldızlar uyandı sesime
Gidin rahat bırakın beni dedim
Dinlemezler ki hiç beni
Başıma üşüştü her biri
Sordu içlerinden en irisi
Kim incitti seni
Cevap veremedim

Güldüm dün gece
Kimse gelmedi yine
Saatlerde gülümsedim yinede
Eğlendim kendi kendime
Ay ışığını yansıttı gözüme
Uyu artık dedi
Kapat gözlerini
Uyandıracaksın herkesi
Ne seni bu kadar eğlendiren
Cevap veremedim

Şaşırdım dün gece
Kuşlar gitti bir yere
Aradım bulamadım
Nerede benim sarı saçlım
Etrafıma bakındım
Baykuş geldi yanıma
O gitti ben varım artık burada
Sevmedin mi yoksa beni
Cevap veremedim

Saçmaladım dün gece
Uyandım karanlığın dibinde
Bakındım etrafıma
Hani nerede turkuaz nerede pembe
Cevap vermedi kimse
Aldım elime ayna tuttum dünyaya
Nerede renklerin
Neden hepsi sende
Bana da göstersene biraz
Cevap veremedi

Bende sustum bu yüzden
Cevap bulamadım ki
Cevap vereyim
Unutmuşum konuşmayı
Yazmayı seçtim
Korktuğum için gittim
Neden saklandın dediler
Cevap veremedim
Öldüm sandılar
Bende sustum



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder