Cute Light Pink Flying Butterfly

Translate

12 Eylül 2013 Perşembe

KÜÇÜK DÜŞLER BÜYÜK UMUTLAR | Kitap Yorumu |



Kitabı göreceksiniz ve şunu söyleyeceksiniz: Ay ne tatlı bir kapağı var. Evet doğru çok tatlı bir kapağı var. Kitabı hayranlıkla okudum ve bayılarak bitirdim. Son kapağını kapattığımda hüzünlü bir kahkaha attım. Harika kurgulanmış bir kitap. Yazar Kim Gruenenfelder'a çok teşekkür ediyorum böyle bir kitap yazdığı için. Umarım bende onun gibi olabilirim. Bu arada kitabı okurken kahkaha atmak garanti. 
Neyse bu resmi kendim çektim. Jelibonlarım ve dert ortağım olan kahve kupama el sallayın.
Kitap okumayı sevmiyorsanız bu kitaptan sonra fikriniz değişecek...
Küçük düşleri, büyük umutları ve dostlukları yeşertmeye çalışan hayatın içinden üç kadın ve onların inanılmaz hikayeleri... 





2 yorum:

  1. Kitabı daha önce görmüştüm ama hiç elime bakıp da arkasını falan okuumadım. Öyle güzel yazmışsın ki meraklandım şimdi. Elimdekileri bitirdikten sonra başlayacağım. Kitap tavsiyesi için teşekkür ederim. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir şey değil. Kesinlikle çok hoş kitap fakat büyük insanların ilişkileri içeriyor yine de güzel bir kitap olmasına engel değil.

      Sil